Auteur Topic: Iemand ervaring met Shiit audio  (gelezen 2068 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.449
  • Lid van de Adam's family
Iemand ervaring met Shiit audio
« Gepost op: 15 januari 2016, 20:11:59 »
Ja, het kriebelt weer en ben bezig met serieuze plannen om weer eens een set te creƫren of iets wat er op lijkt. Gaat wel wat anders worden dan de standaard van wat ik normaal gewend ben. Belangrijkste daarin is actief en laptop als bron. Nu vandaag wat surfend over het net kwam ik uit op Shiit audio die alle soorten bronnen heeft wat ik eventueel nodig zou hebben. Voordeel is de prijsvriendelijkheid en wat ik in later stadium nog zeker kan gebruiken. Blijf mn naam echt nog wel eer aan doen maar voor nu even een tussenoplossing. Wat ben ik van plan... namelijk het volgende.

- Setje Jbl lsr 305
- Shitt Sys pre amp
- Shitt Magni 2 uber hoofdtelefoon amp
- Shiit Modi 2 Uber dac

Ziet er allemaal gelikt uit maar heeft ook iemand ervaring met Shiit audio?

http://www.schiit-europe.com/
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2016, 12:46:48 door Bryston power »
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.067
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Iemand ervaring met Shiit audio
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2016, 20:19:30 »
Citaat
Schiit is ontstaan omdat twee audio-industrie veteranen besloten dat het tijd was om dingen een beetje op te schudden. De twee audiofielen zijn Jason Stoddard, voorheen van Sumo, en Mike Moffat, voorheen van Theta. Samen ontworpen ze tientallen audio en A/V producten, van de Andromeda III en de Cobalt 307 naar de DS en de Pre Angstrom 200.
Die jongens hebben een rijke geschiedenis en zo'n Angstrom 200 is een prachtig apparaat.
Goede l&f.  Je mag 'm t.z.t. betasten.   ;)



Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Iemand ervaring met Shiit audio
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2016, 20:34:30 »
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb al veel en vaak gebruikers gehoord en dat was altijd positief. :)

Prijzen zien er goed uit inderdaad.
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.