En om het helemaal af te maken:
De blauwe blokjes zijn (koppel)condensatoren van stuurbuizen naar eindbuizen.
De grijze blokjes vooraan zijn koppelcondensatoren/roostergrounding in de voortrap.
De donkerblauwe cylinders zijn kathode-ontkoppel-elco's.
De staande zwarte cylinders zijn voedings-afvlakelco's.
De twee witte blokjes zijn draadgewonden weerstanden.
De gele vierkantjes zijn de bias-instelpotmeters.
Helemaal links 2 gelijkrichtdiodes voor hoogspanning en een staande elco voor laagspanningsvoeding gloeispanning voorbuisjes.
Geheel aan rechterzijde achterin de ingangskeuzeschakelaar.
Centrum voorin de vierkante Alps Blue Velvet volumepotmeter.
Buisjes zijn 4 x 6L6GC, 3 x ECC83 en 2 x ECC82.
Schakeling is voortrap-versterking, Schmitt fasedraaier en ultra-lineaire eindtrap met een aardige hoeveelheid loop tegenkoppeling.
De trafo's zijn van erg goede kwaliteit.
Leuk forum daar trouwens, heb me gelijk maar even geregistreerd.
- edit - voor de Calypso zijn de eindbuizen natuurlijk EL84.