Auteur Topic: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag  (gelezen 7978 keer)

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Gepost op: 17 oktober 2015, 00:05:54 »
*** Onderstaande uitnodiging trof ik aan in een HOBO hifi nieuwsbrief...


Alles over streaming audio tijdens het Streaming Event
 
HOBO hifi Den Haag organiseert op donderdag 29 oktober een uniek Streaming Event. Vanaf 19:00 uur zijn liefhebbers van muziek en hifi die meer willen weten over de mogelijkheden van streaming audio welkom in het fraaie pand aan de Loosduinseweg 679 in Den Haag.

AVM, Paradigm en Jaap Veenstra Het enthousiaste team van HOBO hifi Den Haag werkt voor het Streaming Event samen met importeur Penhold. Tijdens de streaming avond wordt gebruikgemaakt van de high end hifi van het Duitse merk AVM, in combinatie met hoogwaardige weergevers van het Canadese Paradigm. Een gouden combinatie, is onze ervaring.

Hoewel de verkoopadviseurs van HOBO hifi Den Haag alles afweten van streaming audio, hebben we voor deze avond Jaap Veenstra van Alpha Audio bereid gevonden om de streaming avond van tekst en uitleg te voorzien. Jaap heeft veel ervaring met streaming audio en vertelt in heldere en duidelijke bewoordingen alles wat je moet weten over streaming audio. Hierbij wordt natuurlijk gebruikgemaakt van diverse muziekstukken op onder andere de AVM / Paradigm set.

Reserveer een plekje, want het wordt leerzaam en gezellig! HOBO hifi Den Haag is voor het Streaming Event geopend vanaf 19:00 uur. Om 20:00 uur zal Jaap Veenstra beginnen met zijn presentatie, die ongeveer 45 minuten tot een uur in beslag zal nemen. En om de inwendige mens ook te verzorgen, is wijnhandel J.P. Alsem aanwezig met lekkere wijnen die tijdens het HOBO hifi Streaming Event geproefd kunnen worden.
 
Voor het Streaming Event in Den Haag zijn er ongeveer 40 plaatsen beschikbaar. De toegang is gratis en parkeren kan voor de deur of in de directe omgeving. Wil je erbij zijn? Registreer je dan nu via ons online registratieformulier. Wees wel snel, want vol is vol en dit wil je niet missen!


http://www.hobo.nl/121-streaming-event?utm_source=HOBO+hifi&utm_campaign=a33acc93cb-HOBO_hifi_mailing_streaming_event&utm_medium=email&utm_term=0_56ab5d342c-a33acc93cb-63026177

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2015, 10:40:47 »
Een streaming event?

Klinkt cool. Ik neem aan dat ik vanuit huis via conference call kan inbellen en de muziek en presentatirs middels een livestream thuis kan afspelen?

Edit: ik zei het als een grapje maar nu ik er zo over nadenk zou het wel een beetje raar zijn als dat niet kan.

Ik woon al jaren vergaderingen of presentaties op afstand bij door toepassing van data streaming technology. Anno 2015 een event opzetten met de naam 'streaming event' die je alleen kan bijwonen door fysiek aanwezig te zijn doet de technologie (die het hoofdonderwerp van het event is) nogal tekort.

Al te vooruitstrevend komt het op mij in ieder geval niet over.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2015, 10:54:22 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2015, 10:55:57 »
Citaat
Voor het Streaming Event in Den Haag zijn er ongeveer 40 plaatsen beschikbaar. De toegang is gratis en parkeren kan voor de deur of in de directe omgeving. Wil je erbij zijn? Registreer je dan nu via ons online registratieformulier. Wees wel snel, want vol is vol en dit wil je niet missen!

 Daag
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2015, 10:58:05 »
Volgens mij ga jij niet ?

Maar goed beetje geneuzel in de ruimte...lijkt me een leuke bijeenkomst. Gezien de afstand helaas een no go.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #4 Gepost op: 17 oktober 2015, 14:15:59 »
Gezien het geringe aantal plaatsen die dit event biedt klinkt je voorstel me als Earth Wind & Fire in de oren MAW (lees: erg goed). Sterker nog, waarom men er niet aan gedacht heeft je ne sais pas?? Vermoedelijk omdat de ICT afdeling daar (vooralsnog) niet in voorziet? Ik heb me in elk geval opgegeven maar of ik ingeloot ben hoop ik van de week te horen.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #5 Gepost op: 17 oktober 2015, 14:19:18 »
Ik woon al jaren vergaderingen of presentaties op afstand bij door toepassing van data streaming technology. Anno 2015 een event opzetten met de naam 'streaming event' die je alleen kan bijwonen door fysiek aanwezig te zijn doet de technologie (die het hoofdonderwerp van het event is) nogal tekort.

Al te vooruitstrevend komt het op mij in ieder geval niet over.

In tegenstelling tot wat je noemt, is dit natuurlijk een uitgelezen kans om mensen naar de winkel te krijgen. 
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2015, 14:37:06 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #6 Gepost op: 17 oktober 2015, 17:38:28 »
Volgens mij ga jij niet ?

Maar goed beetje geneuzel in de ruimte...lijkt me een leuke bijeenkomst. Gezien de afstand helaas een no go.

Begrijp ik nu goed dat je het idee om de sessie als webex (waarbij je audio/video vanuit huis kan streamen) toegankelijk te maken als geneuzel in de ruimte bestepelt, maar vervolgens 'afstand' als argument opvoert waarom je niet komt?
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2015, 17:44:26 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #7 Gepost op: 17 oktober 2015, 17:43:32 »
Ik woon al jaren vergaderingen of presentaties op afstand bij door toepassing van data streaming technology. Anno 2015 een event opzetten met de naam 'streaming event' die je alleen kan bijwonen door fysiek aanwezig te zijn doet de technologie (die het hoofdonderwerp van het event is) nogal tekort.

Al te vooruitstrevend komt het op mij in ieder geval niet over.

In tegenstelling tot wat je noemt, is dit natuurlijk een uitgelezen kans om mensen naar de winkel te krijgen.

Ja beiden natuurlijk zowel fysiek op locatie als thuis te volgen. De potentiele klanten thuis verwijs je na de presentaties naar voortijd gefabriceerde online sales materialen en verwijs je naar de webshop. De potentiele klanten die op locatie zijn ga je persoonlijk ondersteunen met sales personeel. Als ze dat zouden doen zouden ze veel meer mensen raken met hun actie dan de max 40 mensen die ze nu raken. Helemaal als het hoofdonderwerp streamen is, is dit echt een gemiste kans.
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2015, 17:46:03 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2015, 12:22:00 »
Volgens mij ga jij niet ?

Maar goed beetje geneuzel in de ruimte...lijkt me een leuke bijeenkomst. Gezien de afstand helaas een no go.

Begrijp ik nu goed dat je het idee om de sessie als webex (waarbij je audio/video vanuit huis kan streamen) toegankelijk te maken als geneuzel in de ruimte bestepelt, maar vervolgens 'afstand' als argument opvoert waarom je niet komt?

Precies...geneuzel in de ruimte.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #9 Gepost op: 18 oktober 2015, 16:04:35 »
AVM, Paradigm en Jaap Veenstra Het enthousiaste team van HOBO hifi Den Haag werkt voor het Streaming Event samen met importeur Penhold. Tijdens de streaming avond wordt gebruikgemaakt van de high end hifi van het Duitse merk AVM, in combinatie met hoogwaardige weergevers van het Canadese Paradigm. Een gouden combinatie, is onze ervaring.

Ik ben nog niet zo lang met audio in het algemeen en streaming in het bijzonder bezig. Door dit soort events bij te wonen hoop ik mijn horizon op het streaming vlak te verbreden en de verstrekte info, tips en trucs tot me te nemen alsook bekend te worden met andere, dan de voor mij bekendere merken. Door mijn minimale audio/streaming ervaring durf ik best de vraag te stellen wie al kennis heeft mogen maken met de (door HOBO hifi aangeprezen) "high end hifi producten van het Duitse merk AVM" en de "hoogwaardige weergevers van het Canadese Paradigm"?

Excuses voor deze lekkere algemene vraag... Ik kan het enigszins specifieker maken door te zeggen dat mijn interesse voornamelijk uit gaat naar het streaming deel. Door het failliet gaan van de locale HOBO hifi boer ben ik nooit in de gelegenheid geweest om de Paradigm lijn luidsprekers goed te beluisteren. Nu wordt ik hopelijk in de gelegenheid gesteld om twee vliegen in een klap te slaan. Mits ik ingeloot ben ofcourse...

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #10 Gepost op: 27 oktober 2015, 22:01:33 »
Nadat ik me opgegeven had voor het streaming event was het verdacht rustig aan HOBO Hifi zijde. Gelukkig ontving ik per mail het verlossende woord dat ik ingeloot ben. A.s. donderdag eerst een teamborrel om de werkdag mee af te sluiten. Dan een lekker hapje eten in een van de vele eettentjes die Den Haag rijk is om vervolgens per tram naar het event af te reizen. Ik las in de uitnodiging dat er aandacht besteed wordt aan de inwendige mens en dat wijnhandel J.P. Alsem van de partij is met lekkere wijnen en voor de nodige entourage zorgt om het HOBO hifi Streaming Event extra luister bij te zetten.

Nou dat klinkt me (hoe toepasselijk) als muziek in de oren...

Fourplay

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 824
Re: 29-10-2015 HOBO hifi streaming event in Den Haag
« Reactie #11 Gepost op: 15 november 2015, 21:02:04 »
Met terugwerkende kracht een kleine sfeer impressie van de streaming event...