Auteur Topic: Audio-GD gebruikers aanwezig?  (gelezen 3001 keer)

Lasz

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 11
Audio-GD gebruikers aanwezig?
« Gepost op: 22 september 2015, 16:31:18 »
Hey, na even de zoekfunctie gebruikt te hebben zag ik dat er nog helemaal niks besproken is m.b.t. de producten van het Chinese Audio-GD (ik ben overigens niet geaffilieerd met Audio-GD, noch met de verkoop van diens producten)

Ik heb zelf eerst ooit hun NFB-2 DAC (eerste model) gehad, die me eerlijk gezegd een beetje tegenviel, maar misschien was het gewoon een slechte match met de apparatuur die ik destijds had.

Ik speel nu met de Ref 5.32 DAC (gebalanceerd) (middels USB verbonden aan de SBT) en ik moet zeggen dat deze me erg goed bevalt. Maar goed, hij heeft dan ook wel 4 stuks aan PCM1704UK chips onder de behuizing zitten ;)

Het leek me in elk geval leuk om een draadje te maken waar mensen hun ervaringen met dit merk (zowel goed als slecht) kunnen delen.

Ze maken naast DACs ook nog versterkers en hoofdtelefoonversterkers maar aangezien we hier bij "digitale bronnen" zijn, laten we dan ook wel binnen die categorie houden.

Nou, ben benieuwd!

Groetjes,

Laszlo
B&W CDM9NT | Krell KAV300i | Audio-GD Ref 5.32 | Squeezebox Touch EDO | ReadyNAS RN102 2x3TB | bekabeling: VanDamme Blue | TV:Pioneer Kuro PDP LX5090