Muziek > Muziekrecensies

Muzikale hoogtepunten van 2012

(1/4) > >>

JohnK:
Wat waren jouw muzikale hoogtepunten van 2012? Nieuw verschenen albums, late ontdekkingen en mooie muziek. Wat heeft je bezig gehouden in 2012.

Voor mij zijn dat Blaudzun met Heavy Flowers en Given To The Wild van The Maccabees. Beiden verschenen in dit jaar.
Wat ik heb ontdekt dit jaar is Nils Frahm, Philip Glass en Simeon Ten Holt.

Richard:
Uitgekomen dit jaar:

1. Blaudzun - Heavy Flowers
2. Moss - Ornaments (A.s vrijdag naar concert in Hedon Zwolle.)
3. Ben Howard - Every Kingdom (Helaas te laat voor een kaartje)

Ontdekkingen:

1. Ludovico Einaudi (Ook naar een prachtig concert geweest in Oosterpark Groningen)
2. Peder af Ugglas
3. Yo-Yo Ma

o8-Carni-8o:
Ludivico Einaudi is voor mij ook een van de ontdekkingen van dit jaar. Kennis met hem mogen maken middels de al even geniale film Intouchables (en Francais bien sûr).  ;)

Daarnaast kan ik artiesten als Ellie Goulding en Zazie toevoegen aan het rijtje. Wat ik tegenwoordig ook vaak in de speler schuif is "1995", een Franstalige hiphop/R&B groep met een heerlijke relaxte beat.

Meer mainstream kan Passenger mij erg bekoren. Hele fijne stem.

Hififreak:


HarmOrgan (2L-077-SABD) was earlier this week awarded as "Best Recording Album of the Year" by Guangzhou Music Award in China. 2L is distributed in Hong Kong, Taiwan and Mainland China by Naxos Far East. Congratulations to Sigmund Groven and Iver Kleive!

Klik en klik
 

renes:
Heb de Duitse muziek weer voor mezelf herontdekt, er zit heel veel goede muziek bij onze buren. Mooie teksten.
Element Of Crime:
http://youtu.be/FU_ZrQHv3SY

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie