Hifi hardware > Andere analoge bronnen

Warm Pleidooi

(1/1)

LaanCr:
https://books.google.nl/books?id=FXlyAAAAQBAJ&pg=PT56&lpg=PT56&dq=maarten+t+hart+cd+grammofoonplaten&source=bl&ots=vsf3fe_eAw&sig=aqf2rnJj2FLnLW6wM0FIs-DrRmM&hl=nl&sa=X&ved=0CB0Q6AEwAGoVChMI0LONi67WxgIVI41yCh0jEgIJ#v=onepage&q=maarten%20t%20hart%20cd%20grammofoonplaten&f=false

Maarten t hart over LP/cd Nog niet van fleecepacks gehoord ;-)

Carl:
En dan hoef ik het niet te zeggen Smashfreak Overigens heeft Maarten van het Hart een heel fraaie stereo installatie heb ik wel eens gelezen.

LaanCr:

--- Citaat van: Carl op 14 juli 2015, 11:16:16 ---En dan hoef ik het niet te zeggen Smashfreak Overigens heeft Maarten van het Hart een heel fraaie stereo installatie heb ik wel eens gelezen.

--- Einde van citaat ---

Ik kan door niks over terugvinden. Misschien moet ik zijn Kruidvatboekje over Bach nog eens checken.

Ruud13:

--- Citaat van: LaanCr op 14 juli 2015, 18:37:47 ---
--- Citaat van: Carl op 14 juli 2015, 11:16:16 ---En dan hoef ik het niet te zeggen Smashfreak Overigens heeft Maarten van het Hart een heel fraaie stereo installatie heb ik wel eens gelezen.

--- Einde van citaat ---

Ik kan door niks over terugvinden. Misschien moet ik zijn Kruidvatboekje over Bach nog eens checken.

--- Einde van citaat ---

Maarten 't Hart heeft Quad ESL's.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie