Sets van Hififreaks > Sets van onze leden

Setje van Cees

(1/18) > >>

hrcc:
Ik wissel regelmatig van componenten omdat ik het (via marktplaats) leuk en interessant vind om diverse vooral luidsprekers te leren kennen.
Het budget is hier bescheiden maar de lol niet minder.
Op dit moment heb ik een setje Acoustic Research AR 11 staan die zijn kunsten kan vertonen doordat hij stroomstootjes krijgt van een behringer A500.
Als bron gebruik ik een oud Ipadje die ik via de koptelefoonuitgang heb verbonden aan een el cheapo pro mixertje van Belkin (tunestudio heet het dingetje dacht ik)
Eerder gebruikte ik als speaker een setje 2031p van behringer en dat ging ook al lekker maar de goud van oud jongens van AR klinken weer effies mooier/muzikaler.

bram freestone:

Als je de AR11 een hele tijd hebt beluisterd en ze staan iets van de grond probeer is een keer om ze iets  achterover

te kantelen en let dan is op het totale muziekplaatje.De meeste grotere boxen uit de 70' jaren hadden vaak standaards

van ±30 cm hoog en waren altijd iets achteroverhellend. ;)

hrcc:
Ga ik zeker eens proberen als ik weer kan tillen.
Ze staan nu op stalen luidsprekersteunen (met wielen !!)van zo'n 30 cm hoog waardoor de tweeter en mid al op onderkant neushoogte staan.
Dat is nog niet geheel oorhoogte maar ik ben al een heel end.

Hififreak:
 :pictures:

hrcc:
 ;D
Ja, daar zat ik al op te wachten maar er is niks bijzonders te zien.
Een paar luidsprekers voor een raam is al wat er te 'bewonderen' valt.
Beetje zoals bij Richard.
Die lulluke versterker heb ik onder de kast geschoven en hoe een Ipad en een klein mengpaneeltje eruitzien weet je vast wel.
Bovendien ben ik niet erg computerdreven dus foto's postten  :think:
Maar misschien waag ik die grote sprong voorwaarts ook nog eens....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie