Auteur Topic: Moon of Naim ?  (gelezen 5056 keer)

jeano

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 5
Moon of Naim ?
« Gepost op: 14 juni 2015, 15:21:10 »
Ik verkeer momenteel in de verwende positie om mijn Moon i-3.3 versterker tegen een redelijke meerwaarde in te ruilen tegen een Naim Supernait 1 geintegreerde versterker. Ik ben best tevreden met de Moon, prima, mooi. Zo af en toe kriebelt het gewoon en wil je weer eens wat anders.
En zo komt de Naim op mijn weg. Tsja, qua uiterlijk en uitstraling zou ik direct voor de Naim gaan t.o.v de Moon.
Maar verder..... ik weet dat het wellicht de bekende appels en peren zijn maar zou iemand hier toch iets zinnigs over kunnen zeggen?
Alvast dank daarvoor en groet, Jan

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Moon of Naim ?
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2015, 16:40:03 »
Als je m.b.t. de mogelijkheden die je wenst alles aantreft op de Naim wat houd je dan tegen?

Qua specs zal het allemaal wel dik in orde zijn.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Moon of Naim ?
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2015, 16:58:59 »

Ik dacht dat de nieuwprijs van de supernait hoger ligt,maar dat bijzijde,als ik ze kreeg aangeboden dan nam ik persoonlijk

de naim. En anders probeer de naim een paar uur uit,dan weet je meer mischien. Toppie!
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Moon of Naim ?
« Reactie #3 Gepost op: 14 juni 2015, 20:53:04 »
Ik heb geen Naim, ik ken Naim van luistersessies bij Musifoon te Emmen. Altijd goed en ziet er mooi uit, ik heb nu buizen zo niet dan Naim.
Eens buizen altijd buizen.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Moon of Naim ?
« Reactie #4 Gepost op: 14 juni 2015, 22:31:10 »
Één van de weinige merken die ik in huis zou willen hebben staan en wellicht als het een keer begint te kriebelen.... Super merk wat mij betreft en ik hoor of lees er weinig tot geen slechte dingen over... En volgens mij heb je je keuze al gemaakt en zoek je alleen nog bevestiging  ;) heel veel overdenk en plezier met wat je ook beslist
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal