Auteur Topic: Uitzending gemist?  (gelezen 2093 keer)

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.914
    • ARJANKU.IT service
Uitzending gemist?
« Gepost op: 20 mei 2015, 14:05:59 »
Ik heb gisteravond een deel gezien van een documentaire over Scientology.
Wanneer je denkt dat audiofielen en technici een raar stelletje zijn met elkaar dan moet je die docu eens gaan bekijken. Vijfentwintig jaar geleden heb ik eens net zolang de Kalverstraat op en neer gelopen tot ik werd uitgenodigd voor een test bij deze 'kerk'.
De uitkomst van deze test moge duidelijk zijn: ik had cursussen nodig om mijn onzekerheid aan te pakken. Ik werd al snel opgeroepen om de testuitslag te komen vernemen omdat ik in de wachtruimte medewachtenden vertelde dat ze bij de beruchte Scientology kerk zaten, dat was voor enkelen reden om meteen op te stappen en dat werd kennelijk opgemerkt. Na wat kritiek van mijn kant over de uiterst summiere toelichting op de test (waar ik flink tijd in had gestoken) werd het ongezellig en verliet ik het pand. Dat zouden meer mensen moeten doen....
An inability to grasp science is no argument against it....

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.250
Re: Uitzending gemist?
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2015, 14:20:12 »
Ik heb gisteravond een deel gezien van een documentaire over Scientology.
Wanneer je denkt dat audiofielen en technici een raar stelletje zijn met elkaar dan moet je die docu eens gaan bekijken. Vijfentwintig jaar geleden heb ik eens net zolang de Kalverstraat op en neer gelopen tot ik werd uitgenodigd voor een test bij deze 'kerk'.
De uitkomst van deze test moge duidelijk zijn: ik had cursussen nodig om mijn onzekerheid aan te pakken. Ik werd al snel opgeroepen om de testuitslag te komen vernemen omdat ik in de wachtruimte medewachtenden vertelde dat ze bij de beruchte Scientology kerk zaten, dat was voor enkelen reden om meteen op te stappen en dat werd kennelijk opgemerkt. Na wat kritiek van mijn kant over de uiterst summiere toelichting op de test (waar ik flink tijd in had gestoken) werd het ongezellig en verliet ik het pand. Dat zouden meer mensen moeten doen....

Ze hadden natuurlijk wel gelijk met jouw onzekerheid,want er is volgens mij in die kwart eeuw niets veranderd bij jouw.
Ik ben dus een stabiele audiofiel en laat mij echt niet zo van straat plukken door wildvreemde idioten. :ciao:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Uitzending gemist?
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2015, 14:29:01 »
Ik heb hem ook gezien....laatste stuk(je) even opgenomen. Vanavond even afkijken.

Bijzonder fascinerend...

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Uitzending gemist?
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2015, 19:55:20 »
Ze hadden natuurlijk wel gelijk met jouw onzekerheid,want er is volgens mij in die kwart eeuw niets veranderd bij jouw.
Ik ben dus een stabiele audiofiel en laat mij echt niet zo van straat plukken door wildvreemde idioten. :ciao:

Tjonge,

Een simpelere opmerking was niet voorhanden zeker?
Lees eens iets beter. Het "laten plukken" was een doel, koekenbakker.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Uitzending gemist?
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2015, 19:56:21 »
Be Tweeter,

Ik ga het eens bekijken. Dank voor het delen.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300