Auteur Topic: Interlinks  (gelezen 123438 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Interlinks
« Reactie #165 Gepost op: 13 mei 2015, 13:23:25 »
GE wil heel graag een technische verklaring voor zijn ervaringen.
Als er gezegd wordt dat er geen technische verklaring voor is of nog niet voor is en het fenomeen op een andere manier verklaard moet worden dan zet GE de hakken in het zand.
Mijn mening is dat het gezocht moet worden in de manier waarop onze hersenen werken.


Precies zoals ik er over denk maar wat niet echt doordringt bij sommige mensen.


Vervolgens vindt GE dat hij voor gek verklaard wordt en wil hij niet verder praten.
De technici wordt starheid verweten maar ik zie vooral starheid bij GE zelf.

Marcel

Wat moet je van een technicus anders verwachten dan dat hij zich aan de formules en cijfers houd? Dat hij allerlei zweverige en niet onderbouwde theoriën op gaat hangen?
Science is no democracy

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Interlinks
« Reactie #166 Gepost op: 13 mei 2015, 13:25:48 »
Ja, kleutergedrag.

Je wordt serieus genomen.  Alleen jij neemt de andere forumleden niet erg serieus, heb ik het idee. Kan me vergissen. Ik ben ook maar een mens.

De manier waarop jij nu om je heen aan het slaan bent zie ik als bijzonder onvolwassen gedrag. Kort door de bocht kleutergedrag.

Marcel

Weet je wat? Ik ben het met je eens.

Geloof er helemaal niets van.  Bovenstaande reactie is ook bijzonder kinderachtig.
Je hoeft het echt niet met me eens te zijn.
Ook ik geef een mening en deel mijn ervaring hier. In dit geval mijn forumervaring met jou.

Marcel

Marcel

Jawel, ik heb er ook mijn buik van vol maar ik heb ook geen zin voortdurend op mijn woorden te moeten passen. Capice?
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #167 Gepost op: 13 mei 2015, 13:30:03 »
Ja, kleutergedrag.

Je wordt serieus genomen.  Alleen jij neemt de andere forumleden niet erg serieus, heb ik het idee. Kan me vergissen. Ik ben ook maar een mens.

De manier waarop jij nu om je heen aan het slaan bent zie ik als bijzonder onvolwassen gedrag. Kort door de bocht kleutergedrag.

Marcel

Weet je wat? Ik ben het met je eens.

Geloof er helemaal niets van.  Bovenstaande reactie is ook bijzonder kinderachtig.
Je hoeft het echt niet met me eens te zijn.
Ook ik geef een mening en deel mijn ervaring hier. In dit geval mijn forumervaring met jou.

Marcel

Marcel

Jawel, ik heb er ook mijn buik van vol maar ik heb ook geen zin voortdurend op mijn woorden te moeten passen. Capice?

Je hoeft van mij niet op je woorden te passen.  Je mag je mening en je ervaringen delen hier.
Wat jouw probleem is dat je van een ander verwacht om eens om de bocht te kijken en dat vervolgens zelf weigert.
Je weigert om verder dan je eigen hoek te kijken.
Als een ander van je  vraagt om eens verder te kijken vind je dat je voor gek verklaard wordt.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Interlinks
« Reactie #168 Gepost op: 13 mei 2015, 13:31:05 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Interlinks
« Reactie #169 Gepost op: 13 mei 2015, 13:35:13 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.

Volgens mij heb je met name van Jacco heel erg veel inhoudelijke reacties gehad. Maar als je vervolgens maar verder blijft drammen om op de één of andere manier je gelijk te krijgen dan komt dat over als 'zeuren'.....

Overigens heb ik (en veel anderen) je diverse vragen gesteld waarop je gewoon geen antwoord geeft. Daar mis ik ook nogal wat inhoudelijke reacties....
Science is no democracy

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Interlinks
« Reactie #170 Gepost op: 13 mei 2015, 13:37:43 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.

Volgens mij heb je met name van Jacco heel erg veel inhoudelijke reacties gehad. Maar als je vervolgens maar verder blijft drammen om op de één of andere manier je gelijk te krijgen dan komt dat over als 'zeuren'.....

Overigens heb ik (en veel anderen) je diverse vragen gesteld waarop je gewoon geen antwoord geeft. Daar mis ik ook nogal wat inhoudelijke reacties....

Ja hallo. Als ik reageer krijg ik de :braak: over me heen.
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #171 Gepost op: 13 mei 2015, 13:38:44 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.

Er zijn bergen inhoudelijke reacties geweest.  Lees jij niet?
Maar je krijgt niet te lezen wat je graag wil lezen. Daar zit je probleem.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #172 Gepost op: 13 mei 2015, 13:39:34 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.

Volgens mij heb je met name van Jacco heel erg veel inhoudelijke reacties gehad. Maar als je vervolgens maar verder blijft drammen om op de één of andere manier je gelijk te krijgen dan komt dat over als 'zeuren'.....

Overigens heb ik (en veel anderen) je diverse vragen gesteld waarop je gewoon geen antwoord geeft. Daar mis ik ook nogal wat inhoudelijke reacties....

Ja hallo. Als ik reageer krijg ik de :braak: over me heen.

Wie zaait kan ook oogsten.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Interlinks
« Reactie #173 Gepost op: 13 mei 2015, 13:50:02 »
En wat ik mis zijn inhoudelijke reacties. Het is meer in de zin van: hou op met zeuren en hoe kinderachtig het wel is.

Volgens mij heb je met name van Jacco heel erg veel inhoudelijke reacties gehad. Maar als je vervolgens maar verder blijft drammen om op de één of andere manier je gelijk te krijgen dan komt dat over als 'zeuren'.....

Overigens heb ik (en veel anderen) je diverse vragen gesteld waarop je gewoon geen antwoord geeft. Daar mis ik ook nogal wat inhoudelijke reacties....

Ja hallo. Als ik reageer krijg ik de :braak: over me heen.

Als je een gefundeerde reactie geeft zal iedereen het hier respecteren. En daar op reageren met zijn eigen idee of mening. Maar als je alleen een antwoord wilt wat in je straatje past kun je inderdaad beter niet reageren.

Als je geen vragen durft te beantwoorden wordt het wel een erg eenzijdige discussie.....
Science is no democracy

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Interlinks
« Reactie #174 Gepost op: 13 mei 2015, 14:06:45 »
Ik geloof overigens ook niet dat het hier zo is dat de techneuten zeggen dat jij geen verschillen kunt horen. Er wordt gesteld dat de verschillen die gemeten kunnen worden veel eerder te klein zijn om te worden gehoord dan andersom. De eerste die duidelijk toont verschillen ook daadwerkelijk te horen ( en dat niet alleen maar blijft claimen zonder verdere indicatie dat dat zo is)  zal op veel positieve attentie van de techneuten kunnen rekenen, dat geef ik je op een briefje.
An inability to grasp science is no argument against it....

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Interlinks
« Reactie #175 Gepost op: 13 mei 2015, 14:12:07 »
Ik geloof overigens ook niet dat het hier zo is dat de techneuten zeggen dat jij geen verschillen kunt horen. Er wordt gesteld dat de verschillen die gemeten kunnen worden veel eerder te klein zijn om te worden gehoord dan andersom. De eerste die duidelijk toont verschillen ook daadwerkelijk te horen ( en dat niet alleen maar blijft claimen zonder verdere indicatie dat dat zo is)  zal op veel positieve attentie van de techneuten kunnen rekenen, dat geef ik je op een briefje.

+1
Science is no democracy

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Interlinks
« Reactie #176 Gepost op: 13 mei 2015, 15:23:32 »
+2

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Interlinks
« Reactie #177 Gepost op: 13 mei 2015, 15:55:46 »
Kleutergedrag, censuur en nog meer termen zie ik voorbij komen. Wat ik minder tegen kom is respect voor elkaars mening, de uitleg van een ander lezen en daarop reageren zodat er een zinvolle discussie ontstaat......
Probeer allerlei kwalificaties aan elkaar achterwege te laten, dan blijft het een stuk gezelliger en het is veel zinvoller. Want is er iets mis met het feit dat je het oneens met een ander kan zijn?

Groet, jullie kleuterjuf ;D
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Interlinks
« Reactie #178 Gepost op: 13 mei 2015, 16:25:56 »
Kleutergedrag, censuur en nog meer termen zie ik voorbij komen. Wat ik minder tegen kom is respect voor elkaars mening, de uitleg van een ander lezen en daarop reageren zodat er een zinvolle discussie ontstaat......
Probeer allerlei kwalificaties aan elkaar achterwege te laten, dan blijft het een stuk gezelliger en het is veel zinvoller. Want is er iets mis met het feit dat je het oneens met een ander kan zijn?

Groet, jullie kleuterjuf ;D
Dag Juf,

U heeft ten dele gelijk, maar als iemand zo halsstarrig zijn eigen patroontje blijft breien, dan kun je zulke opmerkingen verwachten !

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Interlinks
« Reactie #179 Gepost op: 13 mei 2015, 16:38:21 »
Er zijn tal van bewoordingen denkbaar die niet denigrerend zijn. Mijn voorkeur heeft het dan ook om die te gebruiken😉
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…