Auteur Topic: Interlinks  (gelezen 123434 keer)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #255 Gepost op: 15 mei 2015, 11:30:05 »
Klinkt in dit geval de D  anders dan de T?  :think:

Ooowwwww de onzekerheid is killing. 


 ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Interlinks
« Reactie #256 Gepost op: 15 mei 2015, 11:45:52 »
Ach als je kabels in huis hebt gehad, waar je een leuke tweedehands auto voor had kunnen kopen.... En merkt dat dat het verschil niet maakt  ;) Ik houd het wel bij het kopen van leuke muziek...... En het maken van luidsprekers en toebehoren die er wel toe doen..... Het zal wel aan mijn oren liggen dat ik het niet hoor....
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Interlinks
« Reactie #257 Gepost op: 15 mei 2015, 11:49:24 »
Klinkt in dit geval de D  anders dan de T?  :think:

Ooowwwww de onzekerheid is killing. 


 ;D

Marcel

Was grappige bedoelde overgang van arrogant via niet arrogant lijkende zalvende woorden naar weer wél arrogant. Jij mag gewoon die T gebruiken hoor!  ;D
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #258 Gepost op: 15 mei 2015, 11:59:30 »
Gelukkig , ik vind de T veel puntiger klinken met meer plaatsing en met een stevig plateau voor een goede basweergave met meer zwart en rust.

 ;D  ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Interlinks
« Reactie #259 Gepost op: 15 mei 2015, 12:03:53 »
Gelukkig , ik vind de T veel puntiger klinken met meer plaatsing en met een stevig plateau voor een goede basweergave met meer zwart en rust.

 ;D  ;D

Marcel

Zo hebben we allemaal een sluitend ogende redenering om onszelf serieus te kunnen nemen!
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Interlinks
« Reactie #260 Gepost op: 15 mei 2015, 12:05:42 »
Altijd als ik ergens een bezoekje breng en ik zie een dropveter vraag ik die te vervangen door een fatsoenlijk kabeltje. Uiteraard heb ik er altijd één bij me. En altijd levert dat een onmiddellijke subjectieve verbetering op. Niet soms, altijd.
[...]
Subjectief geloof ik meteen. Objectief niet, en ik kan me een forummeeting herinneren waarbij je door de mand viel mbt interlinks. Hoe goed je je best ook deed, het bleek toch allemaal niet zo simpel te zijn.

Maar als je alles subjectief wilt houden, prima hoor. Kun je er lekker op los fantaseren.

Groet,
Jacco

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Interlinks
« Reactie #261 Gepost op: 15 mei 2015, 12:10:18 »
Altijd als ik ergens een bezoekje breng en ik zie een dropveter vraag ik die te vervangen door een fatsoenlijk kabeltje. Uiteraard heb ik er altijd één bij me. En altijd levert dat een onmiddellijke subjectieve verbetering op. Niet soms, altijd.
[...]
Subjectief geloof ik meteen. Objectief niet, en ik kan me een forummeeting herinneren waarbij je door de mand viel mbt interlinks. Hoe goed je je best ook deed, het bleek toch allemaal niet zo simpel te zijn.

Maar als je alles subjectief wilt houden, prima hoor. Kun je er lekker op los fantaseren.

Groet,
Jacco

Waarom zo negatief Jacco? Ik heb niet enthousiast aan die meetings meegedaan om 5 jaar later van iemand te moeten horen dat ik 'door de mand gevallen ben'. Als het risico op afzeiken zo groot is vind je nooit meer kandidaten voor zo'n test.

In dezelfde meeting zaten we met z'n allen nog gezellig gewoon te luisteren (inclusief Gent) toen iemand eens een interlinkje verwisselde. Iedereen merkte dat er een duidelijk verschil was (inclusief Gent).

Wedden dat je dat niet kunt herhalen in een ABX?
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Interlinks
« Reactie #262 Gepost op: 15 mei 2015, 12:20:43 »
Uiteraard kun je dat niet herhalen in een ABX (of welke andere objectieve test dan ook), want het is subjectief. En daar blijft het voorzover het jouw wereld aangaat ook bij.

Groet,
Jacco

HuubF

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 406
  • Het is een mening, hoor!
Re: Interlinks
« Reactie #263 Gepost op: 15 mei 2015, 12:25:34 »
Uiteraard kun je dat niet herhalen in een ABX (of welke andere objectieve test dan ook), want het is subjectief. En daar blijft het voorzover het jouw wereld aangaat ook bij.

Groet,
Jacco

Dat is die van jou ook, hoor. Tenzij je ieder voedingsmiddel, afwasmachine, biertje of kabeltje in een ABX selecteert. Maar dat doet niemand. Dat maakt jouw stellingname dan ook eerder amusant dan praktisch.
Roon Rock server, Atoll ST300 Sig, Neumann KH420, Silent Angel N8, Roon met Tidal, Audioquest Niagara 1200, Atlas en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Audiolamp)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Interlinks
« Reactie #264 Gepost op: 15 mei 2015, 12:29:31 »
Ik kan genoegen nemen met een dropveter, dus welke aanpak is er eigenlijk praktisch? (en welke amusant)

Groet,
Jacco

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Interlinks
« Reactie #265 Gepost op: 15 mei 2015, 12:45:16 »

Ik vind je toon nog steeds de klank van neerkijken hebben.   

Marcel

Zoals Richard al aangeeft...daar kies jezelf voor. Zo kiest een ieder dus dat wat hem het beste past.

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #266 Gepost op: 15 mei 2015, 12:50:23 »

Ik vind je toon nog steeds de klank van neerkijken hebben.   

Marcel

Zoals Richard al aangeeft...daar kies jezelf voor. Zo kiest een ieder dus dat wat hem het beste past.

Gr. Hans

Hans,  Bedoel je nou dat ik er zelf voor kies dat een ander op me neerkijkt?
Of ben ik te stom om je te volgen? 
Probeer eens iets meer uitleg te geven wat je bedoelt?

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.913
    • ARJANKU.IT service
Re: Interlinks
« Reactie #267 Gepost op: 15 mei 2015, 12:52:10 »
Het grappige is dat vrijwel niemand mij zijn subjectief gekozen favoriete bier aanprijst als beste maar kabels lijken altijd wel van een serie anekdotes vergezeld te moeten gaan om de gemaakte keuze te rechtvaardigen? Amusant inderdaad.
An inability to grasp science is no argument against it....

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Interlinks
« Reactie #268 Gepost op: 15 mei 2015, 12:58:47 »

Ik vind je toon nog steeds de klank van neerkijken hebben.   

Marcel

Zoals Richard al aangeeft...daar kies jezelf voor. Zo kiest een ieder dus dat wat hem het beste past.

Gr. Hans

Hans,  Bedoel je nou dat ik er zelf voor kies dat een ander op me neerkijkt?
Of ben ik te stom om je te volgen? 
Probeer eens iets meer uitleg te geven wat je bedoelt?

Marcel

Huub geeft aan dat hij niet op iemand neerkijkt. Jij hebt nog steeds het gevoel van wel....dus ligt het mijn inziens bij jezelf. Net zoals het bv bij GE ligt dat hij ervaart dat hij geschoffeerd wordt.

Ik vind je zeker niet te stom....kan zijn dat jij dit wel vindt.😁

Gr. Hans

Gr. Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: Interlinks
« Reactie #269 Gepost op: 15 mei 2015, 13:04:55 »
Dank je Hans.

En ik snap wat je bedoelt.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000