Auteur Topic: Martijn W - Dark Matter  (gelezen 8115 keer)

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.431
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #15 Gepost op: 29 april 2015, 19:36:04 »

Daar moet je niet meeaankomen bij audiofreak&jansen,die horen liever een tango'tje of walsje.

Het is de generatiekloof en die is diep! ??? ???

Welnee, ik heb een hele brede muzikale voorkeur.
Maar de "oerelectronici" van Tangerine Dream waren 30 jaar geleden een stuk beter te pruimen.
Qua muziek bedoel ik dan...

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #16 Gepost op: 29 april 2015, 20:09:16 »
Lekker,Martijn,mooi opgebouwd, vloeiend,met een genoeg afwisseling om te blijven boeien.
Het is nu een wat regenachtige woensdag vooravond maar als acidliefhebber van het eerste uur kost het  me weinig moeite me er een stroboscoop en rookmachine bij voor te stellen
En dan maar dansen,dansen,dansen...

 :banana2:  :reddance:  :banana:

Fijn dat het aanspreekt. En goede zaak dat je DIE voorstelling erbij maakt! Ik heb hem nl. gemaakt als demo mix om rond te sturen naar wat clubs/pop podia.. Ik zou namelijk graag weer eens een keertje optreden. Is inmiddels al weer bijna een jaar geleden. 't hoeft niet zo vaak, maar t zou inmiddels wel weer eens mogen ;)
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #17 Gepost op: 30 april 2015, 13:21:10 »
Gisteren heb ik een demo mix opgenomen. Het is een mix van nogal duistere (en daarmee ontoegankelijk te noemen) progressive(dance). De mix gericht op liefhebbers van het specifieke genre en is niet weggelegd voor iedereen.

https://soundcloud.com/martijn-w-1/martijn-w-dark-matter-28-04-2015

Maar omdat dit een muziekforum is en het misschien toch enkelen hier kan bekoren wil ik het jullie niet onthouden. :)

Hij is fijn! 8)

« Laatst bewerkt op: 30 april 2015, 13:22:41 door Richard »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #18 Gepost op: 30 april 2015, 13:43:59 »
Kijk aan! Recht zo die gaat!  8)
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #19 Gepost op: 30 april 2015, 13:58:39 »
Ben ik dan de enige die het niet om aan te horen vind? Of mag dat niet gezegd worden. Daarbij snap ik de omschrijving ook niet. Ik vind het niet donker en ook niet ontoegankelijk.

Ik vind het verder wel knap gemaakt hoor, maar ja, daarvoor luister ik niet naar muziek.

Groeten...

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #20 Gepost op: 30 april 2015, 15:24:32 »
Ben ik dan de enige die het niet om aan te horen vind? Of mag dat niet gezegd worden.
Jij mag zeggen wat je ervan vindt. Dat is immers je mening.

'Dark Matter' is naam. In dit geval een subjectieve omschrijving van de content; muziek, wat kunst is en daarmee op zichzelf al subjectief is. Dus daar kan iedereen een ander beeld bij hebben. Maar van alles wat ik draai is dit wel een selectie van de wat stevigere, ruigere, en ontoegankelijke tracks. Vandaar deze naam.. :)

Ik vind het verder wel knap gemaakt hoor, maar ja, daarvoor luister ik niet naar muziek.
Thnx! Gelijk heb je. Als het je niet aanstaat moet je er niet naar luisteren.
« Laatst bewerkt op: 30 april 2015, 15:26:14 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

hrcc

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.433
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #21 Gepost op: 30 april 2015, 17:36:11 »
Zoveel mensen zoveel smaken,toch ?
luistert allen naar FIP radio:jazz en wijde omstreken

vriendelijke groet
Cees

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Martijn W - Dark Matter
« Reactie #22 Gepost op: 30 april 2015, 17:49:35 »
Zoveel mensen zoveel smaken,toch ?
Lijkt mij wel ! Een mens kan natuurlijk ook diverse smaken hebben. Ik luister graag naar Sixties muziek, maar ik luister even graag naar klassiek, jazz. fusion en new age.