Auteur Topic: Te koop Onkyo A-9070  (gelezen 2628 keer)

Marco

  • Trade Count: (1)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 171
Te koop Onkyo A-9070
« Gepost op: 28 maart 2015, 10:17:08 »
Hallo ,

Ik bied mijn Onkyo A9070 digital integrated versterker aan omdat ik toch liever een surround versterker wil hebben .
De Onkyo heeft relatief weinig draaiuren erop zitten ,en deze is in een smetteloze staat.
Uiteraard ontbreekt de afstandbediening ook niet .

De versterker is in de kleur zwart .





De Onkyo A-9070 is een zeer krachtige stereoversterker met ingebouwde DACs voor ondersteuning van digitale bronnen. Onkyo heeft met deze verster een zo laag mogelijke vervorming weten te realiseren. Verantwoordelijk hiervoor is Onkyo's nieuwe DIDRC circuit (Dynamic Intermodulation Distortion Reduction Circuitry.) Om de verfijning in het geluid te kunnen waarborgen is er gebruik gemaakt van HICC technologie (High Instantaneous-Current Capability) en een zeer stevig, vibratie-reducerende constructie.

Niet geheel onbelangrijk is het vermogen dat de Onkyo A-9070 kan leveren. Met 140 watt per kanaal is de Onkyo A-9070 in staat om de meest dynamische muziekstukken krachtig te weergeven. Dit hoge vermogen wordt mogelijk gemaakt door een groot en zwaar voedingsgedeelte en maar liefst vier elco's van 15,000 µF.

Naast het aansluiten van 4 analoge bronnen en een platenspeler kunt u bij de Onkyo A-9070 dus ook gebruik maken van digitale bronnen (1 optische en 2 coaxiale ingangen.) Dit wordt mogelijk gemaakt door twee Wolfson® 192 kHz/24-bit DACs voor respectievelijk het linker en het rechterkanaal.

De Onkyo A-9070 kunt u instellen om op verschillende manieren te gebruiken. Zo kunt u er voor kiezen om hem in te zetten als geintegreerde versterker, als voorversterker of als eindversterker.

Vaste prijs 525,-

Marco

  • Trade Count: (1)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 171
Re: Te koop Onkyo A-9070
« Reactie #1 Gepost op: 03 april 2015, 11:50:39 »
verkocht .
« Laatst bewerkt op: 03 april 2015, 14:42:48 door Marco »