Auteur Topic: CD versus LP een ander geluid.  (gelezen 42358 keer)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: CD versus LP een ander geluid.
« Reactie #135 Gepost op: 04 februari 2015, 17:16:57 »
Maar net hoe je wakker wordt vandaag je linker been en morgen als 1ste je rechterbeen uit bed.
Vandaag de cd morgen het vinyl, en overmorgen ....... zeg het maar ;D. Je blijft een mens.  :yeah:

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: CD versus LP een ander geluid.
« Reactie #136 Gepost op: 04 februari 2015, 18:43:41 »
Maar net hoe je wakker wordt vandaag je linker been en morgen als 1ste je rechterbeen uit bed.
Vandaag de cd morgen het vinyl, en overmorgen ....... zeg het maar ;D. Je blijft een mens.  :yeah:
En.........zo is het maar net Paul !  ;)

LaanCr

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 584
Re: CD versus LP een ander geluid.
« Reactie #137 Gepost op: 04 februari 2015, 23:36:06 »
Discussie? Dat gaat toch altijd op basis van zinnige argumenten?

Groet,
Jacco

Over wat de verschillende partijen onder zinnig verstaan kan je al een leven lang discussiƫren. Dat maakt oplossen van tal van internationale conflicten zo verschrikkelijk moeilijk. Zelf een topmediator als vm president Carter slaagde er daarom niet in de partijen in het midden oosten op een lijn te krijgen. Op kleiner niveau ligt dat bij de posters van Hififreaks en highendforum eigenlijk hetzelfde. Maar goed als we elkaar maar verdragen.

Verdeel en heers.

jwx

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 444
Re: CD versus LP een ander geluid.
« Reactie #138 Gepost op: 05 februari 2015, 10:12:00 »
Maar net hoe je wakker wordt vandaag je linker been en morgen als 1ste je rechterbeen uit bed.
Vandaag de cd morgen het vinyl, en overmorgen ....... zeg het maar ;D. Je blijft een mens.  :yeah:

Welk been vandaag Paul  ;)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: CD versus LP een ander geluid.
« Reactie #139 Gepost op: 05 februari 2015, 17:02:55 »
Maar net hoe je wakker wordt vandaag je linker been en morgen als 1ste je rechterbeen uit bed.
Vandaag de cd morgen het vinyl, en overmorgen ....... zeg het maar ;D. Je blijft een mens.  :yeah:

Welk been vandaag Paul  ;)
Dat weet is pas als ik thuis ben de set aanzet , de muziekkeuze bepaald is en deze op op beide formats beschikbaar is.
Voorlopig ben ik pas bij cd 3 van 10 jaar Top 2000 en die box bestaat uit 10 cd,s.