Auteur Topic: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....  (gelezen 38843 keer)

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #75 Gepost op: 09 december 2014, 16:55:03 »
Wat is er? Heb je er moeite mee dat ik niet met alle meningen mee hobbel? Of wat moet ik met zo'n opmerking?
Dit commentaar lijkt me niet voor jou bedoelt MAW !!! :neenee: Jouw reactie was m.i. geheel en al terecht.

Ik niet begrijpen waarom niet.waarom terecht.
Met alle respect Bram, maar dit ga ik je niet uitleggen ! :neenee:

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #76 Gepost op: 09 december 2014, 18:36:49 »
Apostel Bram, klinkt wel!

Groet, Mark ;D
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #77 Gepost op: 09 december 2014, 21:24:56 »
Wat is er? Heb je er moeite mee dat ik niet met alle meningen mee hobbel? Of wat moet ik met zo'n opmerking?

Er is hier maar 1 zelfverkozen Apostel en jij bent dat zeker niet. Dus niet voor jou...kan me voorstellen dat het wat onduidelijk overkomt. Excuus.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #78 Gepost op: 09 december 2014, 22:22:34 »
ok ik dacht dat het ermee te maken had dat ik op groen de apostel werd genoemd omdat ik daar tegen de stroming in ging. ik ben uitgezwommen daar trouwens. m'n zwembandjes zijn afgepakt ;)
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #79 Gepost op: 09 december 2014, 22:23:45 »
Ik denk dat Hans iemand anders bedoelde maar hij raakt vaak onbedoeld de ( lange) tenen van andere mensen. ::)

ik zal m'n nagels eens knippen  :P
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #80 Gepost op: 09 december 2014, 22:25:36 »
ok ik dacht dat het ermee te maken had dat ik op groen de apostel werd genoemd omdat ik daar tegen de stroming in ging. ik ben uitgezwommen daar trouwens. m'n zwembandjes zijn afgepakt ;)

Ohhhwww...ben jij dat. ;D

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #81 Gepost op: 09 december 2014, 22:34:51 »
[...] m'n zwembandjes zijn afgepakt ;)
Maar je gaat toch niet zielig lopen doen, hoop ik?

Groet,
Jacco

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #82 Gepost op: 09 december 2014, 22:36:35 »
ik zit al weer op het droge :)
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #83 Gepost op: 09 december 2014, 22:56:45 »
Mooi. Door met het onderwerp van deze draad dan maar.

Groet,
Jacco

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #84 Gepost op: 10 december 2014, 16:26:08 »
Hadden we nou ook mijn DAC geprobeerd op de Sony? (met mijn speakers)
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #85 Gepost op: 14 december 2014, 14:46:23 »
Ik moet ff aanvullen dat mijn muzieksmaak vrij breed is. Air, Zero7 en Sheryl Crow kwamen bij me op, maar ik heb veel en veel meer in de kast staan. Vandaar misschien dat ik ff met mijn mond vol stond toen mij de vraag gesteld werd. ;) ;D

Nu Spotify eindelijk goed werkt op mijn installatie, merk ik dat er ERG, ERG veel goeie muziek is... ;D
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #86 Gepost op: 14 december 2014, 14:48:54 »
De muziekkeuze van GoldenEars is best breed te noemen.  Zijn voorkeur gaat nog steeds uit naar muziek uit zijn jongere jaren, maar easy listening, jazz en blues worden tegenwoordig ook omarmd.  Daarnaast borrelen namen als Air, Zero 7, Sheryl Crow boven.  Licht klassiek wordt hier eveneens gepruimd.  Een brede muzieksmaak dus.

© www.hififreak.nl

Had ik het niet juist omschreven?  Het waren immers jouw woorden en die heb ik opgeschreven.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #87 Gepost op: 14 december 2014, 14:50:52 »
Je hebt ons interview perfect samengevat. :)
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #88 Gepost op: 14 december 2014, 14:53:03 »
Dank u.  Mooi dat je een brede blik t.a.v. muziek hebt.   ;)

Hier niet anders.   ;D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

GoldenEars

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.865
  • Stereoholic...
Re: Op reis naar de groeistad die in een vroeger tijdperk ontstond aan de Amer .....
« Reactie #89 Gepost op: 03 januari 2015, 16:01:35 »
Ik zou nog wel een (bloedeerlijk ;D ) oordeel over de geluidskwaliteit van mijn set van jullie willen, HF en AF...! ;D
Primare A30.1, B&W DM4, Pink Faun LS-kabels, Atlas interlink, Cardas voedingskabel, Meridian Explorer DAC met SBooster, Cubox-i2 streamer met Volumio en SBooster.