Auteur Topic: Cambridge Audio 851A Klasse XD versterker  (gelezen 3830 keer)

Rocky

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 36
Cambridge Audio 851A Klasse XD versterker
« Gepost op: 04 december 2012, 18:41:28 »
Hallo,

Zijn er al HiFi freaks die deze versterker in hun bezit hebben?
Zo ja, hoe is jullie ervaring met deze versterker en met Cambridge Audio in het algemeen.
Alvast bedankt voor de antwoorden.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Cambridge Audio 851A Klasse XD versterker
« Reactie #1 Gepost op: 04 december 2012, 19:29:24 »
Hoi,

Zelf heb ik hele goede ervaringen met de cd-spelers van Cambridge. Eerst een 540C gehad en daarna een 640C V2. Met beide ben ik heel tevreden geweest. Uiteindelijk was ik op zoek naar een zwarte cd-speler en heb ik hem ingeruild op een Marantz CD6003.

Bij Rik Stoet Audio heb ik een luistersessie gedaan waarbij een 850A werd gebruikt icm een BD751 Blu-Ray speler. De luidsprekers waren de GS60 van Monitor Audio. Een indrukwekkende combi. Vooral de soundtracks van Inception (track 9!!!!) en TRON. Veel power en controle met een open geluidsbeeld Over de bouwkwaliteit kan ik niets anders zeggen dat ze mij nooit in de steek gelaten hebben. Op dit moment gebruik ik alleen nog een 540P phonopré van Cambridge en ook daar ben ik zeer tevreden over.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A