Hifi hardware > Andere analoge bronnen

Nakamichi

(1/3) > >>

Paul:
Nakamichi was destijds de top onder de decks, ken de importeur Transtec die helaas ter ziele is.
Nu ben ik me voor de verzameling en eigenlijk meer voor de heb op zoek naar een Nakamichi deck helaas te weinig ervaring op dit gebied en ook bang om een kat in de zak te kopen want er wordt voor dit merk weinig tot top prijzen gevraagd.

Waar op te letten en is een 3 koppen deck beter dan een 2 koppen deck en / of bepaalde type,s laten staan.
Het voordeel van de naband controle is mij bekend, is het merk Nakamichi een achterhaalt verhaal of is er beter te koop ?

Hififreak:
Nak is emotie en top (natuurlijk afhankelijk van welk model) uit vervlogen tijden. 
Als jij gek bent op cassettebandjes draaien dan zeg ik: Doen!

Joske:

--- Citaat van: Paul op 04 december 2012, 17:03:41 ---Nakamichi was destijds de top onder de decks, ken de importeur Transtec die helaas ter ziele is.
Nu ben ik me voor de verzameling en eigenlijk meer voor de heb op zoek naar een Nakamichi deck helaas te weinig ervaring op dit gebied en ook bang om een kat in de zak te kopen want er wordt voor dit merk weinig tot top prijzen gevraagd.

Waar op te letten en is een 3 koppen deck beter dan een 2 koppen deck en / of bepaalde type,s laten staan.
Het voordeel van de naband controle is mij bekend, is het merk Nakamichi een achterhaalt verhaal of is er beter te koop ?

--- Einde van citaat ---
alles vanaf CR3 is goed en echt NAK, wilje wat speciaals, kijk dan voor een NAK dragon.....

Hififreak:
Zeker Sjef, maar uit pure weemoed zou ik de volgende set bij elkaar gaan sprokkelen.

Joske:

--- Citaat van: Hififreak op 04 december 2012, 22:19:33 ---Zeker Sjef, maar uit pure weemoed zou ik de volgende set bij elkaar gaan sprokkelen.

--- Einde van citaat ---
hahahaha, ja die staat al vanaf 1981 op mijn lijstje helemaal compleet ja met de tuner pre amp en alles ik heb er mooie glnzende foto van,,, maar misschien krijg ik volgende frankrijkreisje wel een dragon mee hij zegt genoeg te hebben aan de ZX1000.............grijns,,,,,,,,,,,,,,,, :angel:(blik van vertsandhouding lol)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie