Auteur Topic: Rotterdams Radio Museum i.s.m. Correct Streaming Event zondag 9 november  (gelezen 3673 keer)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Graag nodigen wij u uit voor ons 2 jaarlijkse grote evenement: de opening van een nieuwe thema tentoonstelling.
Naast de opening van deze thema tentoonstelling is er op deze dag een grote depot opruiming met tal van oude radio´s, platenspelers, versterkers, luidsprekers, camera´s, computers en tal van andere apparaten die met beeld en geluid te maken hebben.

Ook zullen er deze dag diverse lezingen worden gehouden met als thema ´Streaming Audio vanuit de Cloud´.

F. de Jong sr. Voorzitter

Stichting Rotterdams Radio Museum

http://www.rotterdamsradiomuseum.nl/

Martin Schouten

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 214
  • You can only do things by heart, when you mean it.
    • Multimedia Hifi Solutions
Re: Rotterdams Radio Museum i.s.m. Correct Streaming Event zondag 9 november
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2014, 18:47:48 »
Leuk Paul.

Denk dat ik er ook even van ga genieten zoals de vorige keer.

MVG
Martin Schouten
Woonkamer: Polkaudio LSi9(f)/LSiC(c)/LSiFX(r)  Polkaudio: subwoofer DSWpro660wi (2)    Onkyo PA-MC5500   Onkyo PR-SC5507    Pioneer PL300     Zelfbouw: Silverstone       Kabels: Oehlbach en Cambridge en Homemade

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Re: Rotterdams Radio Museum i.s.m. Correct Streaming Event zondag 9 november
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2014, 18:59:13 »
Leuk Paul.

Denk dat ik er ook even van ga genieten zoals de vorige keer.

MVG
Martin Schouten
Sta bij de ouwe meuk of de bakken vinyl.  ;) ;D

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Re: Rotterdams Radio Museum i.s.m. Correct Streaming Event zondag 9 november
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2014, 17:17:53 »
Vol goede moed gisteren richting dit gebeuren zoals vele jaren werd dit altijd gezellig en door Dhr. de Jong Sr georganiseerd die helaas dit jaar overleden is.  :(

Kort samengevat was dit evenement naar een achter geschoven plek in het pand verplaatst waar ervaren padvinders hun  best moesten doen om dit te vinden.

Het uiteindelijk gevonden plekje leek op een bunker met teveel mensen voor de ruimte, waar voorheen 3 ruimtes  beschikbaar waren.

De meeste ruimte - want het was al klein - werd bemant door handelaren met prijzen die nergens op sloegen, kwestie van vraag en aanbod blijkt dus.

Na 20 minuten het pand verlaten en dit ooit leuke audio uitje was dus de laatste keer voor mij.




Martin Schouten

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 214
  • You can only do things by heart, when you mean it.
    • Multimedia Hifi Solutions
Re: Rotterdams Radio Museum i.s.m. Correct Streaming Event zondag 9 november
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2014, 17:29:16 »
Paul wat je schrijft kan ik helemaal beamen.

Wat een berg mensen bij elkaar. En de prijzen waren echt van de gekke.

Ben nog even bij de lezing van Sonos geweest. En even door de winkel gelopen en de kelder en toen was ik er ook klaar mee.
Jammer dat ik je niet gezien hebt.


MVG
Martin Schouten

Woonkamer: Polkaudio LSi9(f)/LSiC(c)/LSiFX(r)  Polkaudio: subwoofer DSWpro660wi (2)    Onkyo PA-MC5500   Onkyo PR-SC5507    Pioneer PL300     Zelfbouw: Silverstone       Kabels: Oehlbach en Cambridge en Homemade