Auteur Topic: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.  (gelezen 966359 keer)

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1425 Gepost op: 26 augustus 2014, 09:06:43 »


Wie torent daar zo hoog uit?  :o  ;)

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1426 Gepost op: 26 augustus 2014, 09:07:12 »
Gisteren gaf de teller aan dat ik er 25.000 km mee gereden heb.

Geen problemen.  Alleen maar een beurtje en bandenwissel tijdens de winterperiode.
Nog 75.000 te gaan en dan ga ik uitzien naar wat anders. Of eerder.

Mooi dat het allemaal gladjes gaat met de Benz. Het leest een beetje alsof je iets in petto hebt... Kun je al een tipje van de sluier oplichten?  :angel:

Zeker maar enorm saai Koen.  ;D  Op termijn weer een Ster.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Koen

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 716
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1427 Gepost op: 26 augustus 2014, 09:18:15 »
Wie torent daar zo hoog uit?  :o  ;)

:))  Klopt!

Zeker maar enorm saai Koen.  ;D  Op termijn weer een Ster.   ;)

Deze zag ik laatst voor het eerst in het wild. Een fraaie auto! Lijkt me echt wat voor jou  ;)


Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1428 Gepost op: 26 augustus 2014, 09:37:42 »
 ;D  Je weet 't mooi te brengen m'n Koen.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1429 Gepost op: 26 augustus 2014, 09:42:43 »
"Oude" mannen rijden in zoiets 8)

Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1430 Gepost op: 26 augustus 2014, 10:05:06 »
Dat valt enorm tegen qua zit.  Ik heb gepast en dat zat uiterst beroerd (hoofdruimte ontbrak).
Wel een mooie bak maar niet voor mij.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Thalys

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.675
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1431 Gepost op: 26 augustus 2014, 11:26:28 »


Afschuwelijk model. Met die rare achterkant en dito achterlichtunits. Hadden veel Mercedessen van die generatie. Vind de nieuwe modellen beter gelukt, met ook weer de ster in de grille. Krijgt tie een stoere neus van.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1432 Gepost op: 26 augustus 2014, 11:41:25 »
Dit kan ook nog wel.   ;)

« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2014, 11:42:58 door Hififreak »


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Koen

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 716
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1433 Gepost op: 26 augustus 2014, 12:14:54 »
Afschuwelijk model. Met die rare achterkant en dito achterlichtunits. Hadden veel Mercedessen van die generatie. Vind de nieuwe modellen beter gelukt, met ook weer de ster in de grille. Krijgt tie een stoere neus van.

???

Dit is het nieuwe model S-klasse, tenminste, het model dat in juni 2013 in productie gegaan is. Ik ben over het algemeen geen fan van Mercedes, maar dit vind ik nu juist wel een fraai model.

Thalys

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.675
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1434 Gepost op: 26 augustus 2014, 13:29:40 »
Afschuwelijk model. Met die rare achterkant en dito achterlichtunits. Hadden veel Mercedessen van die generatie. Vind de nieuwe modellen beter gelukt, met ook weer de ster in de grille. Krijgt tie een stoere neus van.

???

Dit is het nieuwe model S-klasse, tenminste, het model dat in juni 2013 in productie gegaan is. Ik ben over het algemeen geen fan van Mercedes, maar dit vind ik nu juist wel een fraai model.

Oh, ik dacht dat alle modellen nu een ster in de neus hadden. Het nieuwe MB gezicht dus. Maar correct me if i am wrong, want zo goed volg ik de nieuwe MB generaties nu ook weer niet. Ik ben meer van het oudere werk, hahahaha.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1435 Gepost op: 26 augustus 2014, 13:55:10 »
Van de week na 10 jaar gebruik de 200.000 kilometer gepasseerd, waarvan 120.000 kilometer zelf gereden voor de prettige aanschafprijs van € 3,750,00 plus € 1000,00 onkosten. Volgens mijn boordmecanicien kan hij nog een flink aantal jaren mee. Ik heb ook herhaaldelijk kaartjes van autobedrijven onder mijn ruitenwissers zitten met het vehikel aan hen te verkopen. Ik denk dat ik hem nog maar een poosje houd  ;D
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2014, 14:01:36 door Audiofreak »

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1436 Gepost op: 26 augustus 2014, 14:08:00 »
Deze vind ik wel aardig om te zien:


Thalys

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.675
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1437 Gepost op: 26 augustus 2014, 14:56:23 »
Van de week na 10 jaar gebruik de 200.000 kilometer gepasseerd, waarvan 120.000 kilometer zelf gereden voor de prettige aanschafprijs van € 3,750,00 plus € 1000,00 onkosten. Volgens mijn boordmecanicien kan hij nog een flink aantal jaren mee. Ik heb ook herhaaldelijk kaartjes van autobedrijven onder mijn ruitenwissers zitten met het vehikel aan hen te verkopen. Ik denk dat ik hem nog maar een poosje houd  ;D

Die apparaten zijn haast niet stuk te krijgen. Zitten ook nog steeds vrij simpel in elkaar. Is ook een sterk punt.

Die dubbele koplampen zijn wel apart. Heb ik eigenlijk nog nooit gezien. After-market of een officieel onderdeel?

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1438 Gepost op: 26 augustus 2014, 16:51:16 »
Van de week na 10 jaar gebruik de 200.000 kilometer gepasseerd, waarvan 120.000 kilometer zelf gereden voor de prettige aanschafprijs van € 3,750,00 plus € 1000,00 onkosten. Volgens mijn boordmecanicien kan hij nog een flink aantal jaren mee. Ik heb ook herhaaldelijk kaartjes van autobedrijven onder mijn ruitenwissers zitten met het vehikel aan hen te verkopen. Ik denk dat ik hem nog maar een poosje houd  ;D

Die apparaten zijn haast niet stuk te krijgen. Zitten ook nog steeds vrij simpel in elkaar. Is ook een sterk punt.

Die dubbele koplampen zijn wel apart. Heb ik eigenlijk nog nooit gezien. After-market of een officieel onderdeel?
Deze koplampunit is er door de eerste eigenaar in gezet en de unit is van het merk CIBIE. Deze set was destijds een zeer prijzige extraatje evenals de Clarion installatie met CD wisselaar en de lichtmetalen Toyota velgen. De vorige eigenaar heeft de eerste tien jaren maar 80.000 kilometers met de Carina gereden. Zaterdags kluste hij  bij de plaatselijke Toyota dealer en hij zat dus dicht bij het vuur. De meeste kilometers heeft de auto naar Oostenrijk gemaakt, want daar ging de vorige eigenaar meestal tweemaal per jaar op vakantie. De vorige eigenaar is een keer in 6,5 uur met deze wagen naar Wörgl in Oostenrijk gereden (865,3 kilometers).
« Laatst bewerkt op: 26 augustus 2014, 17:38:38 door Audiofreak »

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Over (onze) vierwielerts en/of ander rollend materieel.
« Reactie #1439 Gepost op: 26 augustus 2014, 19:44:30 »
Op weg naar mijn werk wordt ik regelmatig door zoiets ingehaald, mooie auto en dito geluid. Dit brult.

Eens buizen altijd buizen.