Auteur Topic: Slechte ervaringen met webwinkels?  (gelezen 12331 keer)

seeyourheartbeat

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 3
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #15 Gepost op: 06 september 2014, 22:37:00 »
Beste , Het is iets anders gegaan toch.
U belde ons op met de vraag of ik dit type schoen nog daadwerkelijk op voorraad had daar ze nergens meer leverbaar waren. Waar op ik heb geantwoord dat ik alleen maat 41 nog op voorraad had, daar het een aanbieding was en ze niet retour worden genomen op = op. hiermee ging u akkoord. u heeft ze gelijk besteld en wij gelijk opgestuurd. 8 dagen later meld u via mail ze zitten iets te klein ik stuur ze retour ( dus 2 maten groter besteld dan uw normale maat klopt niet). Daar op heb ik geantwoord sorry maar het was een aanbieding en die worden normaal niet retour genomen.
na veel mailwisselingen en vreemde uitingen heb ik gezegd stuur ze maar retour!. Vervolgens maakt post.nl het pakketje kwijt! u wel bekend! dus u heeft een probleem met post.nl en niet met ons toch. zodra de schoenen hier binnen komen krijgt u uw geld retour! Mvg Jan van seeyourheartbeat
« Laatst bewerkt op: 06 september 2014, 23:59:59 door dekkersj »

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.921
    • ARJANKU.IT service
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #16 Gepost op: 06 september 2014, 23:33:49 »
Beste Jan,
Je verhaal klopt van geen kanten. Ook in je betoog hier geef je weer te kennen je niet aan de regelgeving voor thuiswinkelen te houden. Post  nl iheeft ondanks een handtekening voor ontvangst (waarvan wij niet kunnen beoordelen door wie die gezet is) grootmoedig onze schade vergoed. Dat getuigt van meer klantvriendelijkheid dan we van jullie hebben mogen meemaken.
Welkom op het forum hier , wat voor set heb je?
« Laatst bewerkt op: 06 september 2014, 23:42:41 door Be Tweeter »
An inability to grasp science is no argument against it....

seeyourheartbeat

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 3
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #17 Gepost op: 07 september 2014, 12:07:48 »
Beste , Mijn verhaal klopt precies. Alibaba van post.nl heeft het pakketje op boterbloem 11 bezorgd en er is getekend door familie  ( u wel bekend zie mail wisselingen) wij zijn gevestigd op boegbeeld 11 u ook bekend) daarna heeft Alibaba het pakketje daar weer opgehaald en daarna weet hij niet meer waar hij het bezorgd heeft, IIG niet bij ons! Hij is de hele buurt aan het afzoeken geweest! Post.nl ziet deze fout dus ook in anders hadden zij het niet vergoed. Dus seeyourheartbeat valt niets te verwijten. Wij gaan u vriendelijk verzoeken te stoppen met ons zwart te maken. Post.nl heeft ons overigens nog niet gemeld dat ze de schade vergoed hebben, zo werkt post.nl dus.
Mvg Jan van seeyourheartbeat
« Laatst bewerkt op: 07 september 2014, 12:20:19 door dekkersj »

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #18 Gepost op: 07 september 2014, 12:13:03 »
Alibaba ??????

Voor de rest: je had gewoon niet moeilijk moeten doen. Iets kopen op afstand gaat gepaard met regelgeving. Daar heeft een ieder zich aan te houden ook seeyourheartbeat.

Dat de tnt vervolgens een pakketje kwijt maakt kan seeyourheartbeat niets aan doen.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.228
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #19 Gepost op: 07 september 2014, 12:21:05 »
Geen namen meer gebruiken, zal worden verwijderd.

seeyourheartbeat

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 3
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #20 Gepost op: 07 september 2014, 12:35:57 »
seeyourheartbeat is bekend met de regelgeving echter als men iemand aan de telefoon krijgt en het uitlegt dat het een aanbieding is ( kan men in een fysieke winkel ook niet terug brengen ) en men gaat daarmee akkoord en gaat vervolgens zich beroepen op de regelgeving dan ben je verkeerd bezig. En als men dan vervolgens jou ook nog uit gaan maken dat je dom bent en wel even langs zullen komen ben je helemaal verkeerd bezig.
Klanten zijn overigens altijd welkom bij ons de koffie staat klaar.

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.921
    • ARJANKU.IT service
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #21 Gepost op: 07 september 2014, 12:46:33 »
@Chansig: Helemaal mee eens.Wij werden alleen op het verkeerde been gezet door twee handtekeningen voor ontvangst.
Het pakjestraject was overigens maar een uitermate klein aspect van de volledige mailwisseling.

Wie belt er overigens wel eens naar webshops om te informeren of het aangeklikte artikel dat nog voorradig heet te zijn( al is het maar een enkel exemplaar) écht nog aanwezig is?  Right, wij niet in elk geval ...en dat is ook in deze niet gebeurd...
Dat de koffie maar goed moge smaken...




An inability to grasp science is no argument against it....

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #22 Gepost op: 07 september 2014, 15:52:09 »
seeyourheartbeat is bekend met de regelgeving echter als men iemand aan de telefoon krijgt en het uitlegt dat het een aanbieding is ( kan men in een fysieke winkel ook niet terug brengen ) en men gaat daarmee akkoord en gaat vervolgens zich beroepen op de regelgeving dan ben je verkeerd bezig. En als men dan vervolgens jou ook nog uit gaan maken dat je dom bent en wel even langs zullen komen ben je helemaal verkeerd bezig.
Klanten zijn overigens altijd welkom bij ons de koffie staat klaar.

De klant is verkeerd bezig...???

Nee...jij bepaalt niet wat er buiten de regelgeving valt dat doen de regels. Simpel als that.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Koen

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 716
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #23 Gepost op: 07 september 2014, 16:22:49 »
seeyourheartbeat is bekend met de regelgeving echter als men iemand aan de telefoon krijgt en het uitlegt dat het een aanbieding is ( kan men in een fysieke winkel ook niet terug brengen ) en men gaat daarmee akkoord en gaat vervolgens zich beroepen op de regelgeving dan ben je verkeerd bezig. En als men dan vervolgens jou ook nog uit gaan maken dat je dom bent en wel even langs zullen komen ben je helemaal verkeerd bezig.
Klanten zijn overigens altijd welkom bij ons de koffie staat klaar.

Je kunt zo hard roepen als je wilt, maar dat men binnen 14 dagen iets terug mag sturen is gewoon wettelijk vastgelegd.

Verder getuigt de manier waarop je je hier uit niet van bijster veel intelligentie (Alibaba?), maar dat terzijde.

Linda vd Voort

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 1
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #24 Gepost op: 13 september 2014, 11:10:45 »
Heb denk ik al 6x bij seeyourheartbeat bestellingen geplaatst en iedere keer keurig de volgende de geleverd gekregen! Keer een garantie gevalletje gehad en ook deze werd keurig netjes opgelost, Jan van syhb is een gedreven persoon die met zijn hart verkoopt en waar je goede afspraken mee kunt maken! Je het natuurlijk mensen en potloden, er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Schoenen 2 maten groter bestellen dan nodig is en dan nog te krap zitten dat klopt ook niet, heb zelf ook Keen schoenen ( niet bij syhb gekocht overigens) en die hebben geen kleine leest. Dat post.nl een pakketje op een verkeerd adres bezorgd en vervolgens weer kwijt raakt daar kan seeyourheartbeat niets aan doen lijkt mij! Seeyourheartbeat is gewoon een goede webshop Groetjes Linda

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #25 Gepost op: 13 september 2014, 11:44:45 »
Is er geen webwinkelforum voor dit soort nonsens?
Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer, nog even en de hele familie van meneer syhb komt hier vertellen hoe goed ze zijn.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2014, 11:51:50 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

Koen

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 716
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #26 Gepost op: 13 september 2014, 11:54:05 »
Hahaha, inderdaad, als het niet de stemmetjes in zijn eigen hoofd zijn  :P

Opmerkelijke overeenkomsten in schrijfstijl!

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #27 Gepost op: 13 september 2014, 12:04:06 »
Heb denk ik al 6x bij seeyourheartbeat bestellingen geplaatst en iedere keer keurig de volgende de geleverd gekregen! Keer een garantie gevalletje gehad en ook deze werd keurig netjes opgelost, Jan van syhb is een gedreven persoon die met zijn hart verkoopt en waar je goede afspraken mee kunt maken! Je het natuurlijk mensen en potloden, er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Schoenen 2 maten groter bestellen dan nodig is en dan nog te krap zitten dat klopt ook niet, heb zelf ook Keen schoenen ( niet bij syhb gekocht overigens) en die hebben geen kleine leest. Dat post.nl een pakketje op een verkeerd adres bezorgd en vervolgens weer kwijt raakt daar kan seeyourheartbeat niets aan doen lijkt mij! Seeyourheartbeat is gewoon een goede webshop Groetjes Linda

Volgens mij is er niemand die zegt dat seeyourhartbeat er wat aan kan doen dat de tnt een pakket kwijt raakt. Wel dat ze hun eigen regelgeving denken te kunnen maken.

Wees blij dat je positieve ervaringen hebt...het kan dus ook anders.

Gr Hans
Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.921
    • ARJANKU.IT service
Re: Slechte ervaringen met webwinkels?
« Reactie #28 Gepost op: 13 september 2014, 14:17:59 »
Linda, prima dat je een positieve mening over SYHB hebt, dat je een vermoeden uitspreekt over mijn/onze handelswijze in dezen, zonder de kwestie of mij te kennen, en mij tevens aanwrijft een stuk schrijfgerei te zijn vind ik minder charmant.
Wellicht kan Jan, onder het genot van een bakje koffie, de volledige mailwisseling met je delen zodat je je een gefundeerd oordeel kunt vormen en toets het dan gelijk even aan de wettelijke regelgeving inzake het thuiswinkelen.

Edit: Ik heb, voor zover ik weet, Jan nergens dom genoemd. Ik heb iets gevraagd in de trend van : " Neem je expres geen notie van de argumenten die we aanvoeren of ben je zo dom? "  Er was dus sprake van een vraag en geen constatering. Mocht het anders zijn dan excuses van deze kant.
« Laatst bewerkt op: 14 september 2014, 11:34:18 door Be Tweeter »
An inability to grasp science is no argument against it....