Auteur Topic: Een dag bij Familie Proximus  (gelezen 7383 keer)

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Een dag bij Familie Proximus
« Gepost op: 24 augustus 2014, 11:15:46 »
Richard en Linda op bezoek bij familie Proximus.

Na lang...... Eigenlijk al heel lang, was het gisteren dan zover...... Na een afspraak verzilverd te hebben, die eigenlijk al van het blauwe dateerde, kwamen we gisteren na een voorspoedige reis rond de klok van 11:00 aan bij de familie Proximus.... We werden door Proximus en paraplu begeleid naar de entree van hun woning in het mooie Gelderse Apeldoorn.
Na de de nodige kennismakingen met de stralende vrouw des huizes, hun twee lieve zoons en dito katten.



Werden we verzocht, plaats te nemen in de gezellige woonkamer. Hier werden we verwend met nog warm uit de oven komende chocolade cake en muffins en gewenst koffie of thee. De muziek stond zachtjes te spelen over de DM4's die me geen moment hebben verveeld. The Art Of Noise passeerde de revue onder het genot van nog maar eens een koffie, leuke gesprekken en verhalen over van alles en nog wat. We zijn eigenlijk de hele dag niet met audio bezig geweest..... Ach en zo erg was dit ook niet, zeker als je genoeg "belangrijkere" zaken hebt waarover je kunt kletsen. Al gauw werden we aan tafel gesommeerd voor een lekkere lunch met broodjes uit de oven.



Na de lunch zijn we in de limousine van familie Proximus gestapt om een kijkje te nemen in het prachtige natuurgebied wat zich bij Apeldoorn bevindt, en zich uitstrekt tot het overloopt in het nationaal park de Hoge Veluwe. Er werd mij gevraagd mijn camera mee te nemen alvorens we vanuit Hoogeveen vertrokken en nu wist ik dus waarom.... Een werkelijk schitterend glooiend natuurgebied en dan zo ineens het symmetrische Radio Kootwijk gebouw die boven alles uittorent. Na een lekkere middagwandeling hebben we nog een klein uurtje rondgetoerd door dit prachtige landschap en keerden we weer huiswaarts.



Voor de volgende versnaperingen en weer wat muziek..... Hier kwamen onder andere de Tindersticks voorbij. Op een gegeven moment ging de deur van de woonkamer naar de gang weer eens open..... en ik had al een paar keer opgemerkt dat dit de zaak qua geluidsbeeld wat deed veranderen. En of het zo moest zijn, of dat Proximus zag dat ik juist op die momenten, wat draaide op de bank weet ik niet maar, het werd door hem zelf even gedemonstreerd, en ook hij meent dat met de deur open het geluidsbeeld wat doet veranderen.... Ik had het gevoel dat de dynamiek er wat uit ging maar goed..... De deur weer dicht en klaar is kees.. Na nog een colaatje en wat gekeuvel over allerlei zaken, werd het tijd voor het avondeten. Waarbij we heerlijk mochten meegenieten van Proximus zijn heerlijke variatie op een Ierse stoofpot. Er werd niet aan het toeval overgelaten deze dag en er was zelfs ijs toe....

Na het eten nog maar eens een beetje spotifyen en een laatste bak koffie zijn we met z'n tweeën in ons r5je gestapt en na een heerlijke dag huiswaarts gekeerd.


Lieve familie Proximus!!

Wij willen jullie bij deze nog een keer bedanken voor al het lekkers! De leuke gesprekken. De Gastvrijheid. De knuffelkatten en al wat we vergeten zijn!

Graag tot een volgende keer! En jullie zijn bij deze nogmaals van harte uitgenodigd, om ook hier eens te komen fijnproeven!

Richard en Linda
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2014, 12:55:12 door Richard »
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:24:07 »
Een forum door forummers inhoud gegeven: Geweldig!   8)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.089
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:35:49 »
Ja, die deur doet erg veel met het geluidsbeeld......

Leuk verslag van ongetwijfeld een leuke dag.
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:38:32 »
Een leuke dag..... Was het zeker!!
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.804
  • Doet mij maar buisjes
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2014, 11:40:30 »
Leuk verslag met mooie foto,s.

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #5 Gepost op: 24 augustus 2014, 12:08:27 »
Leuk verslag van een ongetwijfeld leuke dag :)


Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.255
  • Platenspelers en zo.
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #6 Gepost op: 24 augustus 2014, 12:45:11 »
Leuk.
Forumbezoeken zijn de krenten in de pap.
I love vintage.

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #7 Gepost op: 24 augustus 2014, 13:00:28 »
Leuk.
Forumbezoeken zijn de krenten in de pap.

Net als offerfeesten ;)

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2014, 17:56:10 »
Leuk verslag!  :)
ADAM    Bryston     DENON

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2014, 22:27:04 »
Leuk verslag. Ik heb de eer gehad om op beide adressen te mogen vertoeven en ik herinner mij beide bezoeken als een bijzonder prettige gebeurtenis.
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2014, 23:42:00 door Audiofreak »

Eip

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 202
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #10 Gepost op: 05 september 2014, 21:17:43 »
Mooi verslag.   :D
Marantz SR5023
Elac BS203.2
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT167

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #11 Gepost op: 08 september 2014, 10:14:03 »
Joh, dit verslag heb ik helemaal gemist. Mooi verhaal Richard van een fijne dag. Wordt vervolgd...  ;D

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Een dag bij Familie Proximus
« Reactie #12 Gepost op: 08 september 2014, 11:05:11 »
Joh, dit verslag heb ik helemaal gemist. Mooi verhaal Richard van een fijne dag. Wordt vervolgd...  ;D
Wel bij de les blijven André !!!  ;) ;) ;)