Auteur Topic: Je mooiste concert DVD/ Blu- ray  (gelezen 3921 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.516
  • Lid van de Adam's family
Je mooiste concert DVD/ Blu- ray
« Gepost op: 07 augustus 2014, 14:57:59 »


Geweldig concert en denk hun beste werk ooit.




Je houdt ervan of niet maar ik kan hem heel goed hebben. Hij weet er naar mijn mening wel gevoel in te leggen.



Een band met een hele grote history waarbij ik niet alles mooi vind om over naar huis te schrijven. Deze DVD laat toch wel het meest van hun mooie kant zien.




Voor degene die haar op het Eurovisie songfestival haar een warm hart hebben toegedragen moeten beslist dit album eens beluisteren. Hier staan nummers op waarmee ze gewoon had kunnen winnen!!!



Behoeft geen uitleg ....


Wat zijn o.a jullie favorieten?
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: Je mooiste concert DVD/ Blu- ray
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2014, 15:05:47 »

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Je mooiste concert DVD/ Blu- ray
« Reactie #2 Gepost op: 07 augustus 2014, 16:11:05 »
De enige twee die ik af en toe bekijk:


Steven Wilson: Get all you deserve


The Flower Kings: Tour Kaputt
(rare titel? Ze hadden een vw-busje helemaal geschilderd volgens het thema van hun The Sum Of No Evil cd. Toen de tour begon, werden ze gereden door een Poolse chauffeur. Helaas kregen ze een ongeluk en was het busje total loss. Het paniekerige commentaar van hun chauffeur, die Zweeds nog Engels sprak: tour kaputt!)
Dit was de inspiratie voor het busje:


Ik heb verder nog wel een aantal muziek DVD's, maar die draai ik in de praktijk bijzonder weinig. Wat ik soms wel doe, is dat ik het audiospoor kopieer en op cd brand. Die speel ik dan wel vaker af.

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Je mooiste concert DVD/ Blu- ray
« Reactie #3 Gepost op: 07 augustus 2014, 18:11:28 »
DVD's draai ik weinig en dan nog in de wintermaanden.
Daarbij komt dat ik alles gewoon met een stereosetje moet beluisteren wat hier overigens buitengewoon goed lukt. 8)

Qua kwaliteit heeft b.v. Pink Floyd zijn zaakjes best wel goed voorelkaar denk ik, maar ik kan ook heerlijk onderuit gaan
met andere ouwe zooi.
B.v.:





ADAM    Bryston     DENON