Auteur Topic: De set van Johndv  (gelezen 137792 keer)

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: De set van Johndv
« Reactie #1050 Gepost op: 07 februari 2024, 11:43:12 »
Ziet er goed uit, past inderdaad ook goed bij de rest en bij het kastje! Mooie set! Als ie net zo mooi klinkt als hij er uit ziet dan is het vast elke dag genieten! Geniet ervan!!
Mooi compliment Björn, dank je. Het klinkt echt heel mooi, glashelder en superschoon.

De akoestiek is hier zeer slecht, maar zolang je niet te hard speelt, is het geluid ronduit genieten.

Maar je bent welkom hoor, net als ieder ander. Het is de moeite waard om deze set te beluisteren. Maar het is geen vraag of er mensen willen komen hoor, maar als iemand wil, is hij van harte welkom.

Dat lijkt me best een keer leuk. Qua planning hangt het er wel vanaf hoe ver het rijden is, wat is je woonplaats?
Lijkt me gezellig! De woonplaats is Peize, dat ligt net onder de stad Groningen.

Eigenlijk alleen maar snelweg werk.

Edit: typo
« Laatst bewerkt op: 07 februari 2024, 12:41:03 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: De set van Johndv
« Reactie #1051 Gepost op: 08 februari 2024, 06:17:30 »
Ziet er goed uit, past inderdaad ook goed bij de rest en bij het kastje! Mooie set! Als ie net zo mooi klinkt als hij er uit ziet dan is het vast elke dag genieten! Geniet ervan!!
Mooi compliment Björn, dank je. Het klinkt echt heel mooi, glashelder en superschoon.

De akoestiek is hier zeer slecht, maar zolang je niet te hard speelt, is het geluid ronduit genieten.

Maar je bent welkom hoor, net als ieder ander. Het is de moeite waard om deze set te beluisteren. Maar het is geen vraag of er mensen willen komen hoor, maar als iemand wil, is hij van harte welkom.

Dat lijkt me best een keer leuk. Qua planning hangt het er wel vanaf hoe ver het rijden is, wat is je woonplaats?
Lijkt me gezellig! De woonplaats is Peize, dat ligt net onder de stad Groningen.

Eigenlijk alleen maar snelweg werk.

Edit: typo

En je kunt het zittend doen dat snelweg werk.   ;D

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: De set van Johndv
« Reactie #1052 Gepost op: 08 februari 2024, 07:48:51 »

Lijkt me gezellig! De woonplaats is Peize, dat ligt net onder de stad Groningen.

Eigenlijk alleen maar snelweg werk.

Edit: typo

Het is alleen snelweg werk, maar toch best een eind vanaf Arnhem dus daar moet ik dan wel een keer een dag voor uittrekken. Het lijkt me leuk om te doen, moet alleen wel uitkomen met de planning hier thuis, ik kom er op terug!  :)

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: De set van Johndv
« Reactie #1053 Gepost op: 08 februari 2024, 10:40:10 »
Ach, een keer goed gas en je bent er. ( zegt een ervaringsdeskundige)
Eens buizen altijd buizen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: De set van Johndv
« Reactie #1054 Gepost op: 08 februari 2024, 12:20:00 »

Lijkt me gezellig! De woonplaats is Peize, dat ligt net onder de stad Groningen.

Eigenlijk alleen maar snelweg werk.

Edit: typo

Het is alleen snelweg werk, maar toch best een eind vanaf Arnhem dus daar moet ik dan wel een keer een dag voor uittrekken. Het lijkt me leuk om te doen, moet alleen wel uitkomen met de planning hier thuis, ik kom er op terug!  :)
Dat is goed Björn, ik hoor het wel!
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: De set van Johndv
« Reactie #1055 Gepost op: 08 februari 2024, 16:00:28 »
ik heb volgende week een afspraak voor werk in de noordoostpolder, bij schokland. Ik dacht, dan ben ik al een eind op weg, maar vanaf daar is het nog meer dan anderhalf uur rijden  ;D ;D dat wordt dus even een ander momentje plannen.

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: De set van Johndv
« Reactie #1056 Gepost op: 08 februari 2024, 16:12:04 »
ik heb volgende week een afspraak voor werk in de noordoostpolder, bij schokland. Ik dacht, dan ben ik al een eind op weg, maar vanaf daar is het nog meer dan anderhalf uur rijden  ;D ;D dat wordt dus even een ander momentje plannen.
Doe maar rustig aan Björn, ik zit momenteel in een rotte periode.

Ik hoor het wel wanneer het jou uitkomt, maar de eerste paar weken even niet kerel.

Hoor het wel! Toppie!

Edit:typo
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2024, 19:40:47 door Johndv »
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.

bst

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 355
Re: De set van Johndv
« Reactie #1057 Gepost op: 09 februari 2024, 15:01:47 »
Geen probleem, dan verschuiven we het meer richting voorjaar/zomer. Veel sterkte met de vervelende periode, ik hoop dat je er goed doorheen komt!

Johndv

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.528
  • Liever een Adam!
Re: De set van Johndv
« Reactie #1058 Gepost op: 09 februari 2024, 15:13:42 »
Geen probleem, dan verschuiven we het meer richting voorjaar/zomer. Veel sterkte met de vervelende periode, ik hoop dat je er goed doorheen komt!
Dank je Björn!

Ja, is goed, doen we dat.
Cambridge Audio CXA-80 - Vincent CD-S1 - Adam Audio Pencil's.