Auteur Topic: Aangeboden CDP-X7ESD € 600,00  (gelezen 6914 keer)

Dwarf

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 2
Aangeboden CDP-X7ESD € 600,00
« Gepost op: 15 juni 2014, 16:09:11 »
Beste allemaal ,

Ik wil mijn cd speler aanbieden (nog steeds het vlaggenschip van Sony), CDP-X7ESD , vraagprijs is € 600,00
omdat het om een serieuze type speler gaat, wou ik het opeen serieuze forum doen , en niet op marktplaats zetten(kan altijd nog).

Ik doe hem van de hand omdat ik bijna nooit meer gebruikt , omdat ik al jaren internet heb , en alles kan downloaden qua muziek.

De speler is in een sublieme kwaliteit , zit totaal geen krasje op (gebruikte altijd een kwastje voor het stofvrij te houden),

Trouwens, ik heb toevallig ook het meubel staan , wat speciaal voor deze ES lijn (met houten zijpanelen) is ontworpen door Jan des Bouvrie , meubel bestaat uit marmeren platen met aan de zijkanten facet geslepen rookglazen platen. vraagprijs hiervoor is € 200,00

Ik hoor jullie reacties wel ,






Mvg
Eric
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2014, 21:07:54 door Dwarf »

JohnK

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.074
  • Luistert naar muziek, niet naar opnames
Re: Aangeboden CDP-X7ESD
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2014, 16:18:19 »
Wil je de vraagprijs er bij vermelden, dat is hier verplicht.
Sommige mensen maken 30 jaar dezelfde fout en
noemen dat “ervaring”…

Dwarf

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 2
Re: Aangeboden CDP-X7ESD € 500,00
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2014, 19:29:22 »
Beste allemaal ,

IN PRIJS VERLAAGD, NU € 500,00  :D

Ik wil mijn cd speler aanbieden (nog steeds het vlaggenschip van Sony), CDP-X7ESD , vraagprijs is € 500,00
omdat het om een serieuze type speler gaat, wou ik het opeen serieuze forum doen , en niet op marktplaats zetten(kan altijd nog).

Ik doe hem van de hand omdat ik bijna nooit meer gebruikt , omdat ik al jaren internet heb , en alles kan downloaden qua muziek.

De speler is in een sublieme kwaliteit , zit totaal geen krasje op (gebruikte altijd een kwastje voor het stofvrij te houden),

Trouwens, ik heb toevallig ook het meubel staan , wat speciaal voor deze ES lijn (met houten zijpanelen) is ontworpen door Jan des Bouvrie , meubel bestaat uit marmeren platen met aan de zijkanten facet geslepen rookglazen platen. vraagprijs hiervoor is € 200,00

Ik hoor jullie reacties wel ,






Mvg
Eric