Auteur Topic: akoestische absorberpanelen  (gelezen 2384 keer)

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
akoestische absorberpanelen
« Gepost op: 14 juni 2014, 07:27:21 »
Ik ga heel binnenkort wat zaken verbouwen, waarbij de nu nog aanwezige absorberpanelen zullen worden vervangen door een akoestisch spanplafond. (niet omdat dit beter zou werken btw, maar puur om de strakkere look  ;) )

dus...komen de 10 grote panelen die hier momenteel ophangen beschikbaar voor verkoop. (de kleintjes op de foto hou ik nog even voor een ander project)

het gaat om vierkante breedbandige absorber panelen van 1m20 op 4cm dikte.
kleur: wit
fabrikant: Mutrox

bij de 8 exemplaren vh plafond zit het noodzakelijke beslag (in de hoogte regelbaar!), waarmee je ze netjes zelf kan ophangen.
aan de 2 die nu L&R tegen de muur hangen zit een zogenaamde "keeplat", waardoor je ze blind kan monteren.

Nieuwprijs was per paneel (excl beslag en excl BTW) 269€.
Nu mogen ze weg voor 120€/stuk vwb de exemplaren zonder verlichting erin (zo zijn er 2 stuks) en 130€/stuk voor de panelen met richtbaar MR16 armatuur er in . (2 panelen hebben zelfs 2 lampjes, de andere 4 hebben er telkens 1).

de 2 wandpanelen zijn in basis identiek, maar hebben op de achterkant een MDF keeplat verlijmd zitten, waarmee je ze "blind" kan monteren en ze op 2cm vd muur af komen te hangen, wat de akoestische werking ook bevorderd.

prijs vd wandpanelen = 120€/stuk (bij één paneel zit er een kleine beschadiging van +-1.5cm, die mij echter nooit zo heeft gestoord en nog geen enkele bezoeker opviel tenzij ik ze er op wees)

Bij verkoop heb ik liefst dat je ze hier zelf ff mee komt demonteren, zo vermijd ik dat ik alles er al af ga halen en ze hier weer gedurende x-tijd aan de kant gaan staan met kans op beschadiging.
Als je zelf even mee komt demonteren kan je trouwens ook direct de staat van elk paneel zien en je er 100% van vergewissen dat ze er (op die ene na) onbeschadigd uit zien.
Dat verwijderen vd panelen kost echt niet veel tijd  ;) (de verlichting zal ik vooraf wel al afkoppelen)


Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: akoestische absorberpanelen
« Reactie #1 Gepost op: 19 juni 2014, 20:14:50 »
ik ga ff heel gek doen...omdat ik enkel maar vragen krijg mbt het verkopen vd 4 stuks zonder lamp-gaten erin.

als iemand alle panelen koopt, dus de 8 grote plafondpanelen + de 2 wandpanelen, dan krijgt die er van mij de 8 kleine (60cm) panelen helemaal gratis bij  ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: akoestische absorberpanelen
« Reactie #2 Gepost op: 05 juli 2014, 15:03:58 »
ze zijn verkocht en opgehaald, dus dit draadje gaat dicht  ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them