Auteur Topic: Mijn vintage set tot heden  (gelezen 77250 keer)

Ando

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
    • De andere hobby...
Re: Mijn vintage set tot heden
« Reactie #840 Gepost op: 04 oktober 2017, 22:04:56 »
Jij gaat wel in een erg rap tempo Paul, ik kan het bijna niet meer volgen!

Mooi spul man, veel plezier er mee!
Science is no democracy

Paul

• Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Doet mij maar buisjes
« Reactie #841 Gepost op: 04 oktober 2017, 22:15:15 »
Jij gaat wel in een erg rap tempo Paul, ik kan het bijna niet meer volgen!

Mooi spul man, veel plezier er mee!
Ben nu waar ik wezen wil, er zijn nog twee buizen voorversterkers bij Jacco in reparatie en dan moet de boel op orde zijn.
Het technisch up to date houden van de audio zie net als het onderhoud en apk van een auto en hoort bij de hobby.
Vandaag is morgen alweer gisteren

Paul

• Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • Doet mij maar buisjes
« Reactie #842 Gepost op: 18 november 2017, 18:50:45 »
In de set weinig te melden, de Usher eindversterker blijft een mooie aanwinst dus weinig mis.
Echter zo is er toch wat te klagen, wij als Hollanders hebben dat nu eenmaal in de genen.
De Gramofon welke ik bij Kevin heb leren kennen had wat problemen met het afspelen via de Wi-Fi.
Dat kan aan de app of aan het netwerk liggen, woon in een flat en  als ik via de phone zie wat er zoal beschikbaar is en actief is kan ik me een mispik in data voorstellen.

Niet geschoten altijd mis deed en een advertentie via mp deed mij besluiten de musicbox van KPN aan te schaffen.
Voor het totaalbedrag van 20 euro en dat is dan inclusief verzendkosten kan je niet op je bek gaan, je wilt en zoekt naar beter.
De aankoop blijkt een aanwinst, een app die stabiel is en geen rare dingen tot nu toe.
Lees weinig over dit toverdoosje maar voor iig een blijvertje.
Is optical aan de PS dac aan de set gekoppeld wat voor mijn gevoel beter klinkt dan het dacje van de box.
Voorlopig alleen voor internetradio maar spotify of streamen via anders is ook mogelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren

o8-Carni-8o

• Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
« Reactie #843 Gepost op: Vandaag om 00:22:48 »
Leuk ding Paul! Jammer dat je zo’n gedoe met de Gramfon. Wij hebben er gelukkig geen last van, maar die is dan ook bekabeld aan het internet gehangen.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A