Auteur Topic: Naim Olive series set  (gelezen 3229 keer)

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Naim Olive series set
« Gepost op: 25 mei 2014, 20:46:55 »
Deze set bestaat uit een Nait3 geïntegreerde versterker, een CD3-5 cd-speler en de bijhorende Flatcap (= upgrade PSU).

Deze 3 toestellen worden enkel als set verkocht, dus stuur me aub geen aanvragen voor losse componenten  ;)

De Nait3 is net bij Latham geweest voor checkup & schoonmaak, bewijs daarvan is voorhanden.

De Nait3 is niet origineel, maar werd op mijn vraag door een Tilburgs technicus voorzien van een "pre-out", waardoor het aansluiten van bvb een aparte eindversterker (eigen eindtrappen zijn uit te schakelen!) of een sub op line level, tot de mogelijkheden behoort.
de optionele phonocard zit er niet in, dus voor het aansluiten van een DT moet je wel een afzonderlijke phono-pre gebruiken.

Set wordt niet verzonden, maar kan worden afgehaald bij mij thuis, of zelfs door mij persoonlijk aan huis worden geleverd mits betaling van een klein voorschot.

vaste prijs : 450€

fwiw ; de originele remote voor de cd-speler is er netjes bijgeleverd, evenals alle nodige (DIN-DIN) kabels om de set aan te sluiten + 1 extra kabel om een RCA bron aan te kunnen sluiten + extra kabel naar mini-jack, waarmee je een laptop oid kan aansluiten op de Nait.



Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Naim Olive series set
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2014, 23:38:23 »
Het is dat ik net een stapeltje sonies heb gekocht.....
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: Naim Olive series set
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2014, 18:10:57 »
gereserveerd
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Naim Olive series set
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2014, 18:19:41 »
Ik had niet anders verwacht!
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Dynky

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 419
  • be surprised, time after time
Re: Naim Olive series set
« Reactie #4 Gepost op: 31 mei 2014, 14:53:31 »
...en vanochtend achtergelaten bij z'n nieuwe eigenaar ;)
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

2747 albums (and counting...) + some toys to enjoy them