Auteur Topic: Leven in verbeelding of ......................................  (gelezen 22005 keer)

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.920
    • ARJANKU.IT service
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #15 Gepost op: 06 mei 2014, 17:23:49 »
Dat kan hier ook, niemand verplicht je tot reageren..
An inability to grasp science is no argument against it....

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #16 Gepost op: 06 mei 2014, 18:06:00 »
Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt.

Dat mag in jouw ogen een lulverhaal zijn maar als je kennis hebt genomen van de inhoud dan zie je dat ik aangeven heb waarom ik gezegd heb wat er te lezen staat.
Als je liever niet hebt dat man en paard genoemd worden dan kun je dat zeggen zonder de feiten te verdoezelen.
Ik weet niet of het handig is om deze discussie naar deze plek over te hevelen maar ik zal toch hier nog een antwoord geven.

Ik had het al eerder tegen Markus gezegd. Het gaat er niet om waarom je het hebt gezegd, en ja ik heb het allemaal tot mij genomen, maar dát je het hebt gezegd. In mijn opinie was een beter antwoord geweest iets in de trant van: sorry Epi, je hebt gelijk maar ik heb dat gezegd om .... vul maar in. Maar nee, direct in de verdediging. Jammer en een gemiste kans.
Maar goed, ik blijk wel vaker anders te in elkaar te steken.

Groeten...

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.079
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #17 Gepost op: 06 mei 2014, 18:18:40 »
Kwabber,

Ik kan je wel volgen maar zie het toch als; Het gevolg afstraffen zonder de oorzaak te bestuderen ( gechargeerd, ik weet het).

Epi hoeft van mij niet weg, ik heb inmiddels vrede met de communicatiestijl.

Dat neemt niet weg dat de reactie, van in dit specifieke geval, HF, best eens de mijne zou kunnen zijn geweest gezien het voorafgegane.

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #18 Gepost op: 06 mei 2014, 18:30:56 »
Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt.

Dat mag in jouw ogen een lulverhaal zijn maar als je kennis hebt genomen van de inhoud dan zie je dat ik aangeven heb waarom ik gezegd heb wat er te lezen staat.
Als je liever niet hebt dat man en paard genoemd worden dan kun je dat zeggen zonder de feiten te verdoezelen.
Ik weet niet of het handig is om deze discussie naar deze plek over te hevelen maar ik zal toch hier nog een antwoord geven.

Ik had het al eerder tegen Markus gezegd. Het gaat er niet om waarom je het hebt gezegd, en ja ik heb het allemaal tot mij genomen, maar dát je het hebt gezegd. In mijn opinie was een beter antwoord geweest iets in de trant van: sorry Epi, je hebt gelijk maar ik heb dat gezegd om .... vul maar in. Maar nee, direct in de verdediging. Jammer en een gemiste kans.
Maar goed, ik blijk wel vaker anders te in elkaar te steken.

Groeten...

Kwabbernoot, ik dank je oprecht voor dit antwoord want dat verduidelijkt veel.   8)

Zoals je weet ben ik diverse malen bij Epi geweest, de koffie is goed en we hebben heel wat op een leuke wijze van gedachten gewisseld zonder reserve.  Het is echter wel zo dat ik reageer op zijn berichten.  Zo gaat dat op een forum.  Mijn reactie was geen uiting om in de verdediging te gaan, uit mijn dak of we zullen 'm eens effe knippen en scheren. Het was m.i. een antwoord op maat en zoals je gezien hebt ook zeker niet kort maar krachtig "je kletst uit je nek want ik heb gelijk".  Ieder vogeltje zingt echter wel zoals het gebekt is en zo is het met mij en alle anderen hier op 't forum niet anders, mede gezien de discussie die ontstaan is.

Even een voorbeeldje uit m'n leven:

Mijn maatje is ernstig ziek.  Hij krijgt een behandeling waarvan nog maar te bezien is dat 't helpt en opereren behoort ook niet tot de mogelijkheden.  Behandelende artsen lopen niet hard, blijven pappen en nathouden zonder duidelijk te zeggen dat ze 't ook niet weten of welk traject hij op grond van zijn ziekte tegemoet kan zien.  Wellicht dat we dit nog kunnen, ............. of dat.................

Een vriendin van ons zit helaas in hetzelfde schuitje.  Vlak voor haar laatste controle moest de ambulance in het weekend uitrukken en morfine toe te dienen.  Toen ze dit vertelde tijdens de controle een paar dagen later en aangaf dat ze dacht dat het begin van haar einde was, sprak de behandelend arts dat dit inderdaad het geval is. 

Dat mijn voorkeur uitgaat naar het laatste lijkt me duidelijk gezien het bovenstaande.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #19 Gepost op: 06 mei 2014, 18:45:35 »
Van mij mag Epi over zweven naar een ander forum.  Zo duidelijk genoeg?!
Ja hoor, Epi kan wat mij betreft gewoon weg.
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2014, 18:47:08 door renes »
Eens buizen altijd buizen.

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #20 Gepost op: 06 mei 2014, 18:57:09 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

I love you too!

Als je het niet bevalt, staat het je vrij om een ander schoolplein te zoeken voor je buitenspelen Kwabber. Waar ik niet van houd is dat Albert loopt te miepen over een sticker die hij op zijn hoofd geplakt denkt te krijgen, maar nu weer ons allemaal over een kam scheert. Albert zal niet veranderen, daar ben ik heilig van overtuigd, maar dat wil niet zeggen dat alles zomaar kan oreren. Ik ben de schijnheiligheid en vermoorde onschuld een beetje zat van hem. Als hij niet staat blijkt die toon te kunnen veranderen, dan zie ik hem inderdaad liever gaan. (om toch nog even direct antwoord op de vraag te geven)


Nice touch, dat doorhalen van "groeten" by the way  ;)

#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.257
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #21 Gepost op: 06 mei 2014, 19:20:18 »
Van mij mag Epi over zweven naar een ander forum.  Zo duidelijk genoeg?!
Ja hoor, Epi kan wat mij betreft gewoon weg.

Nu van mij mogen jullie allemaal blijven!

Maar het is wel mijn stijl dat als er 2 mensen onenigheid hebben ik ze het laat uitvechten,ik bemoei mij daar niet mee

want voordat je het door hebt en no 3 meld zich in de strijd krijg je groepsvorming en daar zijn we nu beland, met uitspraken


van Epi moet weg door forumleden die zich een modstatus toe eigenen, kom je er helemaal niet.

Ik stel voor dat HF en Epi dat onderling hier of per pm deze onenigheid van zich afschrijven.

En dat we overgaan tot de orde van de dag,dank u.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #22 Gepost op: 06 mei 2014, 19:42:00 »
met uitspraken van Epi moet weg door forumleden die zich een modstatus toe eigenen, kom je er helemaal niet.
Modstatus, nee hoor. Ik zeg alleen dat Epi wat mij betreft weg mag. Hij mocht al weg toen hij nog Dubaudio was. Hij is totaal ongeloofwaardig.
Eens buizen altijd buizen.

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #23 Gepost op: 06 mei 2014, 20:34:40 »
Is dit een 'leeg' topic, of verbeeld ik het me?
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.076
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #24 Gepost op: 06 mei 2014, 21:32:28 »
Nee, jouw verbeelding werkt goed.
Eens buizen altijd buizen.

KT88

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.356
  • The cat's meow
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #25 Gepost op: 06 mei 2014, 21:37:34 »
OK, ik heb tot 10 geteld. En nog een keer.

Toen ben ik wat anders gaan doen. En nog eens tot 10 geteld.

En vervolgens besloten dat de sfeer hier mij niet langer aanstaat.
En daar trek ik mijn conclusies uit.
Niets persoonlijks, een aantal van jullie ken ik in persoon en zijn ontzettend aardige kerels.
Maar net zoals ik het Hififorum vaarwel heb gezegd wegens de sfeer, zeg ik nu dit forum ook vaarwel.

Heren, het ga u goed.
- audiodidact -

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.523
  • Lid van de Adam's family
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #26 Gepost op: 06 mei 2014, 22:26:18 »
OK, ik heb tot 10 geteld. En nog een keer.

Toen ben ik wat anders gaan doen. En nog eens tot 10 geteld.

En vervolgens besloten dat de sfeer hier mij niet langer aanstaat.
En daar trek ik mijn conclusies uit.
Niets persoonlijks, een aantal van jullie ken ik in persoon en zijn ontzettend aardige kerels.
Maar net zoals ik het Hififorum vaarwel heb gezegd wegens de sfeer, zeg ik nu dit forum ook vaarwel.

Heren, het ga u goed.

Prima, we  zien je over een tijd wel weer terug...!
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Be Tweeter

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.920
    • ARJANKU.IT service
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #27 Gepost op: 06 mei 2014, 22:29:45 »
Bryston, ga jij ook eens tot tien tellen :'(
An inability to grasp science is no argument against it....

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.079
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #28 Gepost op: 06 mei 2014, 22:38:34 »
STOP!

Laten we allemaal enige rust in acht nemen, dat komt de sfeer ten goede.

Groet, Mark
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2014, 22:40:39 door Markus »
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

MAW

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.639
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #29 Gepost op: 06 mei 2014, 22:44:53 »
Laten we het vooral ook niet zwaarder maken dan het is. Epi wordt voor jokkebrok uitgemaakt.. Big deal!! Als je zoveel omzin uitkraamt kun je erop wachten tot iemand zoiets zegt.

Ik snap wel dat Epi zich soms benadeelt voelt maar stelselmatig de slachtofferrol innemen wekt bij mij niet zoveel medelijden. Onder dat vergelijk ben je in ieder geval mooi uitgekomen Epi. Knap gedaan hoor :)
« Laatst bewerkt op: 06 mei 2014, 22:47:13 door MAW »
Without acknowledging the flaws of subjectivity no objective platform will exist.