Auteur Topic: Leven in verbeelding of ......................................  (gelezen 21952 keer)

Markus

  • Trade Count: (4)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 8.065
Mm,

Nu gaan we praten over intrinsieke drijfveren  of iets dergelijks?

Groet, Mark
Marantz NR1603, Sony CDP-XB 930 QS, C.E.C. ST-930/AT 33 PTG, Celestion 300

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #1 Gepost op: 06 mei 2014, 15:20:34 »
Epi, zeg je nu letterlijk dat ik "zwaar in de verbeelding leef"?!


#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

jaap

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.349
  • dik tevreden met dunne vliezen
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #2 Gepost op: 06 mei 2014, 15:22:41 »
@carni: het merendeel van de menschheid  ;D ;)
Pioneer, Philips 104, Onkyo D, Harman Kardon, Magnepan, Alesys, 2x REL.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #3 Gepost op: 06 mei 2014, 15:24:23 »
Eigenlijk wel een goede vraag, wie leven er zwaar in de verbeelding en waarom? Zomaar in de kale lucht aanklachten de wereld inslingeren is niet netjes.

Groet,
Jacco

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #4 Gepost op: 06 mei 2014, 15:25:52 »
Eigenlijk wel een goede vraag, wie leven er zwaar in de verbeelding en waarom? Zomaar in de kale lucht aanklachten de wereld inslingeren is niet netjes.

Groet,
Jacco

Graag een nieuw draadje.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Epimetheus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.004
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #5 Gepost op: 06 mei 2014, 15:26:26 »
Eigenlijk wel een goede vraag, wie leven er zwaar in de verbeelding en waarom? Zomaar in de kale lucht aanklachten de wereld inslingeren is niet netjes.

Groet,
Jacco

Het is een antwoord op een vraag.
Kennis ontstaat in de toekomst, wijsbegeerte is echter al aanwezig, H Zephrium 1923

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #6 Gepost op: 06 mei 2014, 15:36:28 »
Eigenlijk wel een goede vraag, wie leven er zwaar in de verbeelding en waarom? Zomaar in de kale lucht aanklachten de wereld inslingeren is niet netjes.

Groet,
Jacco

Het is een antwoord op een vraag.

Bovenstaande zin is geen antwoord op mijn vraag helaas.

Ik zou graag van je vernemen in een nieuw topic waarom ik en andere forumgenoten "zwaar in de verbeelding leven". De afgelopen 1900 berichten zijn namelijk vooral in de trend geweest richting jouw persoon van "Als 10 mensen tegen je zeggen dat je een paard ben moet je er eens over na gaan denken om een zadel te gaan kopen".

Dus inderdaad: Wie leven er nu in de verbeelding en waarom?!
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #7 Gepost op: 06 mei 2014, 15:48:11 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #8 Gepost op: 06 mei 2014, 15:58:43 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

Want je vind dat het gehakt verhaal in dezelfde categorie valt als wat Epi doet.?
Zodoende gelijk gestemde of zo althans dat idee proef ik een beetje?
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

chansig

  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.995
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #9 Gepost op: 06 mei 2014, 16:02:55 »
Zit hem denk ik meer in het gegeven dat Epi is wie hij is en wij hem zo ook al een aantal jaar kennen. Ik denk dat men nu ook wel een beetje doorschiet om over uitspraken van Epi een topic te openen...dan kan je namelijk wel bezig blijven. Op een goede dag doet hij er namelijk nog al wat.

Gr Hans

Uitdrukkingen zijn een bitch als iemand ze letterlijk gaat nemen..en alles wat ik zeg is mijn mening.

JBL 308, Macmini 2012, BACCH software

renes

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.030
  • Muziek breng je ten gehore met buizenversterkers.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #10 Gepost op: 06 mei 2014, 16:20:03 »
We gaan toch geen waarde hechten aan de uitspraken van Epi?
Eens buizen altijd buizen.

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #11 Gepost op: 06 mei 2014, 16:36:13 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

Want je vind dat het gehakt verhaal in dezelfde categorie valt als wat Epi doet.?
Zodoende gelijk gestemde of zo althans dat idee proef ik een beetje?

Je proeft het helemaal verkeerd. Ik heb al eerder de vergelijking gemaakt met het speelkwartier. Epi kwam daarna ook zelf met een soortgelijk vergelijk (pesten en bullies). Ik had daar vroeger al een bloedhekel aan en ik kan je vertellen dat dit niet minder geworden is. Ik had alleen niet verwacht dit nog bij volwassen kerels tegen te komen. Iedereen kent Epi ondertussen en men weet wat men kan verwachten. Het verbaast mij dat iedereen toch maar steeds dezelfde knopjes blijft indrukken om weer een uitspraak van hem te ontlokken.

Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt. Als jullie Epi hier liever niet meer zien, wees dan kerels en zeg hem dat gewoon.

Groeten...

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #12 Gepost op: 06 mei 2014, 16:51:26 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

Want je vind dat het gehakt verhaal in dezelfde categorie valt als wat Epi doet.?
Zodoende gelijk gestemde of zo althans dat idee proef ik een beetje?

Je proeft het helemaal verkeerd. Ik heb al eerder de vergelijking gemaakt met het speelkwartier. Epi kwam daarna ook zelf met een soortgelijk vergelijk (pesten en bullies). Ik had daar vroeger al een bloedhekel aan en ik kan je vertellen dat dit niet minder geworden is. Ik had alleen niet verwacht dit nog bij volwassen kerels tegen te komen. Iedereen kent Epi ondertussen en men weet wat men kan verwachten. Het verbaast mij dat iedereen toch maar steeds dezelfde knopjes blijft indrukken om weer een uitspraak van hem te ontlokken.

Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt. Als jullie Epi hier liever niet meer zien, wees dan kerels en zeg hem dat gewoon.

Groeten...
Misschien een kwestie van oorzaak en gevolg ? M.i. is alles begrijpen nog niet alles goed vinden. Het moet echter niet zo ver komen, dat we elkaar hier met hete hoofden en koude harten tegemoet treden.

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #13 Gepost op: 06 mei 2014, 17:08:36 »
Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt.

Dat mag in jouw ogen een lulverhaal zijn maar als je kennis hebt genomen van de inhoud dan zie je dat ik aangeven heb waarom ik gezegd heb wat er te lezen staat.
Als je liever niet hebt dat man en paard genoemd worden dan kun je dat zeggen zonder de feiten te verdoezelen.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Leven in verbeelding of ......................................
« Reactie #14 Gepost op: 06 mei 2014, 17:12:09 »
Top, er is weer wat gevonden. Hulde o8-Carni-8o. Ik was al bang dat we als normale mensen door zouden kunnen.

Groeten...

Want je vind dat het gehakt verhaal in dezelfde categorie valt als wat Epi doet.?
Zodoende gelijk gestemde of zo althans dat idee proef ik een beetje?

Je proeft het helemaal verkeerd. Ik heb al eerder de vergelijking gemaakt met het speelkwartier. Epi kwam daarna ook zelf met een soortgelijk vergelijk (pesten en bullies). Ik had daar vroeger al een bloedhekel aan en ik kan je vertellen dat dit niet minder geworden is. Ik had alleen niet verwacht dit nog bij volwassen kerels tegen te komen. Iedereen kent Epi ondertussen en men weet wat men kan verwachten. Het verbaast mij dat iedereen toch maar steeds dezelfde knopjes blijft indrukken om weer een uitspraak van hem te ontlokken.

Daarnaast komt Hififreak met een in mijn ogen lulverhaal aankakken om zijn "jokkebrok en je praat poep" goed te praten en ondertussen opnieuw nog een paar opmerkingen naar Epi gooit en niemand die daar wat van zegt. Als jullie Epi hier liever niet meer zien, wees dan kerels en zeg hem dat gewoon.

Groeten...

Laat ik dan de eerste zijn! En wat jij of een ander er van vindt...... frankly I don't give a Damn!

Van mij mag Epi over zweven naar een ander forum.  Zo duidelijk genoeg?!

Al er nog interesse is gaat het hieronder nog even verder..... En anders lees de bovenste regel nog maar eens  ;)

Of hij bouwt er zelf één. Want ook dat kan volgens hem vast nog beter! Daar kan en mag hij dan... (met ik hoop voor hem 100.000+ volgers) Die het helemaal eens zijn, met z'n waanideeën, en fantasieën want dat zijn het! Over hoe audio apparatuur en pizza ovens volgens de wondere wereld van Epi zouden moeten zijn. Hier kan hij dan naar harte lust epibreren foto's plaatsen..... En wat er verder maar te bedenken valt van hoe geweldig zijn creaties zijn........ En dan kan de rest van de wereld, die volgens hem klaarblijkelijk in grote onwetendheid leeft en het niet willen geloven hem af en toe eens bezoeken als dat zo uitkomt.

Richard

Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal