Auteur Topic: Akai AA-5200  (gelezen 7763 keer)

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.226
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Akai AA-5200
« Reactie #15 Gepost op: 06 oktober 2014, 19:57:20 »
Maar op zich wel leuk om een keer te doen  :afro: (zei hij die nog 2x80W UcD op de kolderzolder heeft liggen...)

Groet,
Jacco

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.435
Re: Akai AA-5200
« Reactie #16 Gepost op: 06 oktober 2014, 21:27:16 »
Maar op zich wel leuk om een keer te doen  :afro: (zei hij die nog 2x80W UcD op de kolderzolder heeft liggen...)

Groet,
Jacco

Is dat een voostel, Jacco...?

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.226
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Akai AA-5200
« Reactie #17 Gepost op: 06 oktober 2014, 21:45:11 »
Kan. "Pimp my Akai"  8) Zou een leuk project kunnen zijn. En dan ook meteen die andere elektronica eruit die niet meer in orde is. Ik weet natuurlijk niet of het haalbaar is, maar het lijkt me wel heel vet.

Groet,
Jacco

Jansen!

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.435
Re: Akai AA-5200
« Reactie #18 Gepost op: 07 oktober 2014, 15:15:05 »
Kan. "Pimp my Akai"  8) Zou een leuk project kunnen zijn. En dan ook meteen die andere elektronica eruit die niet meer in orde is. Ik weet natuurlijk niet of het haalbaar is, maar het lijkt me wel heel vet.

Groet,
Jacco

Nou ja, zolang het geen al te grote kosten met zich meebrengt en je er plezier in hebt wil ik de Akai best voor een upgrade ter beschikking stellen.
Blijven dan toonregeling, aantal ingangen e.d. behouden? M.a.v. alleen het versterkergedeelte wordt dan vervangen?
Laat het maar even weten.

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.226
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Akai AA-5200
« Reactie #19 Gepost op: 07 oktober 2014, 15:37:09 »
Er zou dan eerst een soort "intake" moeten plaatsvinden. En de functies moeten natuurlijk blijven zoals ze zijn. Wellicht om krakers in potentiometers weg te werken zou er dan andere elektronica kunnen komen, maar in eerste instantie is dat niet aan de orde.

Groet,
Jacco