Auteur Topic: Online game's  (gelezen 4618 keer)

Marco

  • Trade Count: (1)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 171
Online game's
« Gepost op: 18 november 2012, 17:26:58 »
Hoi ,
Spelen jullie weleens online game's en zo ja welke ?

Ik speel zelf alweer een jaar of 11 online met de volgende game's :
UT ...Unreal Tournament ,hier ben ik mee begonnen .
CoD 1,UO,2,4,5,MW2 .....die ik verbannen heb vanwege het ontbreken van dedicated servers ,de latere en nieuwste varianten zijn ook dedi loos en kunnen wat mij betreft in de prullenbak .
Verder speel ik heel af en toe Command & Conquer en Medal of Honor .

De laatste tijd speel ik weer CoD5 (World @ War) ,en CoD2 speel ik ca 8 uur per week .

Het spelen met en tegen een clan en dan alleen het speltype Search & Destroy vind ik het nog het leukst .

Ik ben dus erg benieuwd of hier ook een paar gamers bij zitten  :)

grtz Marco

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Online game's
« Reactie #1 Gepost op: 26 november 2012, 17:24:18 »
Yep!

Alleen geen CoD voor mij (behalve op mijn bord dan).
Speel zo'n 8 uur per Battlefield 3. Heb alle delen tot nu toe op de PC gespeeld. BF2 en Bad Company 2 in clanverband.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/o8-Carni-8o/stats/352397851/

Daarnaast ben ik een fervent GranTurismo speler geweest. Helaas is mijn PS3 er mee gekapt en heb ik geen nieuwe meer aangeschaft.  :'(
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

jwx

  • Trade Count: (0)
  • Sr. Member
  • ****
  • Berichten: 444
Re: Online game's
« Reactie #2 Gepost op: 26 november 2012, 18:51:33 »
OSM  :D

al heel lang jaartje of 8 sta met 4 managers bij de beste 1800 van de wereld en dat met een paar miljoen leden  :yeah:




Marco

  • Trade Count: (1)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 171
Re: Online game's
« Reactie #3 Gepost op: 02 december 2012, 22:36:51 »
We hebben toch maar CoD Black ops 2 gehaald ,de eerste indruk is dat het verhaal en grafisch erg mooi is .
Multiplayer vind ik dan weer een teleurstelling  :-\

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Online game's
« Reactie #4 Gepost op: 03 december 2012, 07:14:58 »
We hebben toch maar CoD Black ops 2 gehaald ,de eerste indruk is dat het verhaal en grafisch erg mooi is .
Multiplayer vind ik dan weer een teleurstelling  :-\

Hoi Marco,

Op welk systeem spelen jullie het spel? één van de redenen dat ik hem heb laten liggen is het feit dat CoD grafisch zo veel achterloopt op Battlefield 3, omdat CoD een engine uit 2006 gebruikt. (Daarnaast houd ik meer van teamplay based shooters, dan fragfest shooters a-la CoD). Het verhaal is inderdaad wel een pluspunt. Wat vinden jullie teleurstellend aan de multiplayer?
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Koen

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 716
Re: Online game's
« Reactie #5 Gepost op: 03 december 2012, 10:13:46 »
Inmiddels heb ik geen PS3 meer ter beschikking (die was van een huisgenoot), maar ik speelde met enige regelmaat (een uurtje of 2 à 3 per week) Gran Turismo 5, ook weleens online. Ik moet zeggen dat het enerzijds aardig was omdat je dan een beetje 'gelijkwaardigere' tegenstanders had dan met de AI-coureurs (die kunnen niet echt meer meekomen als je het spel een beetje onder de knie hebt), maar offline spelen en mezelf dan een langzamere auto geven maakte het evengoed spannender.

Schietspelletjes online spelen doe ik niet omdat de 'entry barrier' me te hoog is. Ik speel sporadisch Borderlands (een middagje per twee maanden denk ik), maar voel niet echt de aandrang om daar online mee aan de gang te gaan. Ik heb geen tijd om er echt goed in te worden en dat staat garant voor een bijzonder frustrerende multiplayer–ervaring  :P

Marco

  • Trade Count: (1)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 171
Re: Online game's
« Reactie #6 Gepost op: 03 december 2012, 12:01:54 »
We hebben toch maar CoD Black ops 2 gehaald ,de eerste indruk is dat het verhaal en grafisch erg mooi is .
Multiplayer vind ik dan weer een teleurstelling  :-\

Hoi Marco,

Op welk systeem spelen jullie het spel? één van de redenen dat ik hem heb laten liggen is het feit dat CoD grafisch zo veel achterloopt op Battlefield 3, omdat CoD een engine uit 2006 gebruikt. (Daarnaast houd ik meer van teamplay based shooters, dan fragfest shooters a-la CoD). Het verhaal is inderdaad wel een pluspunt. Wat vinden jullie teleurstellend aan de multiplayer?
Hoi,
Wij (mijn 2 zoons en ik) spelen met een pc ,ook hebben wij trouwens BF2 en de oude BF Vietnam .
BF is mij niet zo goed bevallen vanwege de complexiteit en de grote mappen tov CoD .
De reden dat ik Black ops in multiplayer niet veel aan vind is het gemis aan teamplay ,en ik houd daar Steam voor verantwoordelijk .
Met dedicated servers waarvan ik twee beheer samen met mijn clan mates bepalen wij zelf wie er in komt en uit gaat ,onze voorkeur ligt dan nog steeds bij CoD2 t/m 5 .

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Online game's
« Reactie #7 Gepost op: 03 december 2012, 12:38:16 »
Helder verhaal! Zelf vind ik de grote mappen van de BF serie juist een voordeel. CoD is te hectisch voor mij (= lees: ik word ouder en te langzaam  :P) Daarnaast vind ik het spelen met voertuigen ook geweldig. Zo zie je maar: zo veel mensen, zo veel wensen!
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A