Auteur Topic: Oproep mbt Jordan JX92S  (gelezen 7947 keer)

EDH

  • Trade Count: (0)
  • Jr. Member
  • **
  • Berichten: 57
Re: Oproep mbt Jordan JX92S
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2014, 11:59:09 »
De dayton is ook niet zo heel duur, en wordt toch ook veel in de needle toegepast?
Cyrus 3i - Final 700 & Needles HiVi3 - Musical Fidelity VdacII - Alixboard Voyage MPD - RaspberryPi BerryDAC & BerryBoard - Unraid NAS

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.157
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Oproep mbt Jordan JX92S
« Reactie #16 Gepost op: 28 februari 2014, 13:32:34 »
Of die Dayton veel gebruikt wordt, weet ik niet.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Oproep mbt Jordan JX92S
« Reactie #17 Gepost op: 28 februari 2014, 14:06:56 »
Het project gaat voorlopig even in de ijskast..... Ik wil iedereen die z'n hulp heeft aangeboden bij deze wel hartelijk bedanken!
Ik heb besloten eerst mijn laptop te vervangen voor een nieuwe MacBook Pro met Retina beeldscherm dit om nog beter met mijn andere hobby qua fotografie de kleuren etc. te kunnen bepalen.... En zoals een ieder kan ook ik m'n centjes maar één keer uitgeven ;)

Ik merk nu al tijdens het installeren van mij benodigde programma's hoe scherp en rustig dit beeld aan je ogen is.....Ik dacht bij m'n vorige MacBook's al wat een verschil maar de upgrade naar een Retina beeldscherm is de grootste die ik tot nog toe heb mee gemaakt.
Tevens is hij een stuk lichter en sneller dan mijn oude

Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.527
  • Lid van de Adam's family
Re: Oproep mbt Jordan JX92S
« Reactie #18 Gepost op: 28 februari 2014, 16:14:33 »
Het zijn mooie machines, veel plezier ermee.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200