Sets van Hififreaks > Sets van onze leden

De set van Bryston power

(1/55) > >>

Bryston power:
Tja, op dit moment weinig Bryston in huis maar blijf een zwak voor dit merk houden. In de toekomst zal ik zeker nog een aanschaf doen wat weet ik nog niet al heb ik wel een idee hoe het er ongeveer uit zal zien.
Nee, het is momenteel wat karig met wat ik heb staan en vind dan ook dat dat moet veranderen. Ben immers liefhebber van het spul en is iets wat me al decennia bezig houdt.
De meeste hier kennen me wel en weet wat ik hiervoor in huis heb gehad. Mocht je het echt niet weten en ben je er benieuwd naar dan stel je vragen gerust.
Wil me even niet concentreren op het verleden maar meer op de toekomst.

Na het bouwen van een "simpele Needle" waar ik intens van kan genieten, is er een oud vlammetje weer gaan branden. Vind het zelfbouw gebeuren echt een mooi iets. Als ik zie wat sommige mensen eigenhandig maken dan heb ik daar zeer veel waardering voor.
Zelf heb ik ook weer zin om iets te maken wat de hobby wat anders maakt dan standaard dingen te kopen uit de winkel. Ik heb het dan wel over speakers want betreft electronica ben ik een leek.
Na een Needle te hebben gebouwd met een Visaton hoop ik volgende week ergens te kunnen starten om een setje klaar te maken met een Tangbandunit.
Intussen heb ik niet stil gezeten en zijn er plannen om iets te gaan bouwen (misschien tegen beter weten in) maar gaan we voor een wat ruige 3 weg.
Op dit moment worden er wat tekeningen voor mij gemaakt en als deze in orde zijn, dan ga ik een startschot geven voor een verandering.
Ik heb een plaatje in mijn hoofd wat ik probeer te realiseren wat neigt naar perfectie,hetzij de mijne.
Het zou fijn zijn daar waar je kunt helpen, mij te overladen met advies of  hulp.
Let's get this thing of te ground!!

KT88:
Heb je die JMLab kloon op het oog?  8)

Zeer fraai maar oh zo moeilijk te bouwen .....

Zou het wel bruut vinden als je dat toch gaat doen.  :)

Bryston power:

--- Citaat van: KT88 op 21 februari 2014, 19:50:02 ---Heb je die JMLab kloon op het oog?  8)

Zeer fraai maar oh zo moeilijk te bouwen .....

Zou het wel bruut vinden als je dat toch gaat doen.  :)

--- Einde van citaat ---

Ja, die heb ik zeker nog of het oog maar eerst nog wat meer ervaring op doen. Eerst nog wat "simpelere"bouwen maar wel met woofer gedeelte.
Als dat allemaal een beetje wil lukken dan kunnen we eens kijken naar de Utopia. Nogmaals een Needle lijkt ook simpel maar om het goed te doen valt het toch wat tegen op sommige punten.

KT88:
Tja ik heb eigenlijk maar 1 raad: schrijf je in op het zelfbouwaudio-forum.
De kennis daar aanwezig is ontstellend ...... en ze helpen je graag. Topforum!

Bryston power:

--- Citaat van: KT88 op 21 februari 2014, 20:01:35 ---Tja ik heb eigenlijk maar 1 raad: schrijf je in op het zelfbouwaudio-forum.
De kennis daar aanwezig is ontstellend ...... en ze helpen je graag. Topforum!

--- Einde van citaat ---

Ben al ingeschreven en kijk met enige regelmaat...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie