Auteur Topic: De set van Bryan!  (gelezen 9446 keer)

flakkees

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.776
Re: De set van Bryan!
« Reactie #15 Gepost op: 02 januari 2014, 12:02:35 »
welkom hier bryan
en veel plezier op het forum
Philips / 4100 series 48''
Denon / AVC-A1XV
klipsch / RF-83 / R-14s / Rc-35 /diy sub Aa Havoc 18'' qsc plx-3002 miniDSP
kabels / ru connected / ixos / Belden

Bryan

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 16
Re: De set van Bryan!
« Reactie #16 Gepost op: 02 januari 2014, 20:32:51 »

Bedankt allen voor de verwelkoming en zal hier vaak de verloren uurtjes te vinden zijn.
Tot mijn spijt moet ik melden voor degene die om foto's vragen ik niet eens weet of ik nog enige foto's heb van mijn setups uit het verleden.
Mijn huidige setup kan ik wel wat plaatjes van schieten maar dat is niets maar dan ook niets exotische aan.
Tevens gaat dit snel de verkoop in om plaats te maken voor een goed gebalanceerde stereo opstelling.
Ben al een tijdje bezig en heb al een idee waar ik heen wil qua versterking en bron/dac. Wat vast staat is dat ik in iedergeval losless wil gaan streamen vanaf een Nas.

Bryan

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.803
  • Doet mij maar buisjes
Re: De set van Bryan!
« Reactie #17 Gepost op: 02 januari 2014, 20:37:24 »
Lekker hobbyen, fotootje leuk kan hoeft niet maakt niet tis jouw set dus kom maar op alles is welkom.


Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.153
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: De set van Bryan!
« Reactie #18 Gepost op: 02 januari 2014, 21:37:06 »

Bedankt allen voor de verwelkoming en zal hier vaak de verloren uurtjes te vinden zijn.
Tot mijn spijt moet ik melden voor degene die om foto's vragen ik niet eens weet of ik nog enige foto's heb van mijn setups uit het verleden.
Mijn huidige setup kan ik wel wat plaatjes van schieten maar dat is niets maar dan ook niets exotische aan.
Tevens gaat dit snel de verkoop in om plaats te maken voor een goed gebalanceerde stereo opstelling.
Ben al een tijdje bezig en heb al een idee waar ik heen wil qua versterking en bron/dac. Wat vast staat is dat ik in iedergeval losless wil gaan streamen vanaf een Nas.

Bryan

Plaatjes zijn altijd leuk Bryan en ik weet dat zoiets altijd gewaardeerd wordt. 

Ik heb mijn zooi ook getoond en het deed geen pijn.   ;)


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Bryan

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 16
Re: De set van Bryan!
« Reactie #19 Gepost op: 18 februari 2014, 20:25:51 »
Goede avond,

Een tijdje terug dit topic aangemaakt om mijn setup te tonen en mijn verhaal te vertellen over mij audio verleden en de plannen die ik had.
Bij deze wil ik graag mijn nieuwe aanwinsten delen.
Sinds een week of drie ben ik in het bezit van een hele mooie Leema Tucana versterker die gebalanceerd is aangesloten op een door Artspeak zwaar gemodificeerde M1 dac van musical fidelity. De Tucana is eigenlijk nog helemaal orgineel met als enige wijziging de interne bedrading waarmee eigenlijk de gehele keten is van voorzien. Deze geleider van silver is een solidcore type en klinkt in tegenstelling tot vele andere zilvere geleiders heel erg neutraal,open zonder ook maar enig frequentie gebied in het spectrum te benadrukken ( zoals het hoog).
De weergevers zijn van het merk davis en ook hierin is dezelfde geleider gebruikt zonder tussenkomt van klemmen maar rechtstreeks aan de units gesoldeerd. Het filter is aangepast en de luidsprekerunits zelf zijn voorzien van een coating wat de natuurlijke klank ten goede komt.
Zal in mijn volgende post wat foto's toevoegen ;-)

Bryan


Mvg,

Bryan

Bryan

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 16
Re: De set van Bryan!
« Reactie #20 Gepost op: 18 februari 2014, 20:27:03 »
De tucana :-)


Mvg,

Bryan

Bryan

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 16
Re: De set van Bryan!
« Reactie #21 Gepost op: 18 februari 2014, 20:28:42 »
De M1 Dac en de Davis weergevers :-)


Mvg,

Bryan

Bryan

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • *
  • Berichten: 16
Re: De set van Bryan!
« Reactie #22 Gepost op: 18 februari 2014, 20:30:37 »
Panasonic vt60


Mvg,

Bryan

Edwin

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 757
  • Vertrouwen houden in een goede afloop!!!
Re: De set van Bryan!
« Reactie #23 Gepost op: 18 februari 2014, 20:37:02 »
Je hebt daar mooie spullen staan Bryan geniet ervan!!!!
Marantz SR6001 Zilver, Marantz DV4001 Zilver en 2 paar Cyburg Needles (FRS8 en de BS80). Streaming van muziek. Macbook Pro Ipad Iphone en Apple TV.

† 18-09-2017

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: De set van Bryan!
« Reactie #24 Gepost op: 18 februari 2014, 20:40:02 »
Zo, zo  :D
Veel plezier met al dat moois!  :)
ADAM    Bryston     DENON

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: De set van Bryan!
« Reactie #25 Gepost op: 18 februari 2014, 20:47:24 »
Zo, zo  :D
Veel plezier met al dat moois!  :)

+1
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

proximus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.118
Re: De set van Bryan!
« Reactie #26 Gepost op: 18 februari 2014, 20:58:24 »
Mooi verhaal en mooie spullen, maar de vraag is altijd: Doet het ook wat je ervan verwacht had? Vertel eens...