Auteur Topic: M&G bij Richard en Linda  (gelezen 2760 keer)

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
M&G bij Richard en Linda
« Gepost op: 28 december 2013, 22:56:01 »
Na het zelfbouw Needle project van Richard gevolgd te hebben contact opgenomen en Richard was bereid een setje voor mij te bouwen.
Vandaag na wat schuiven in afspraken en andere verplichtingen de dag om de rit van 200 km richting het mooie Drenthe te maken en na 2 uurtje stond ik bij Richard en Linda voor de deur waar ik welkom werd geheten.
De koffie met een lokale versnapering waar ik de naam van vergeten ben was een prima start voor een gezellige middag met veel muziek van Dire Straits / Patrica Barber / Klassiek en Led Zeppelin en audiopraat in een relaxte sfeer of we elkaar al jaren kenden.
De kennismaking met de kleine Needles was van ...... is dat het nu maar na de eerste tonen was mijn mening veranderd en was wel onder de indruk en prestatie van het geheel.
De  set van Richard is een mooi geheel geen cd in huis en alles via de stream, Ipad wat voor mij nog een toverdoos is.
Ook onverwachts een uitnodiging van Linda om deel te nemen aan het avondmaal wat niet afgeslagen werd.
Er is al veel over het Needle project gepost en wil niet in herhaling vallen maar wil Richard bedanken voor de gastvrije ontvangst en gezellige middag en Linda een compliment voor haar kook kunsten.
In Rotterdam zijn jullie altijd welkom mocht je de tijd en zin hebben, foto,s volgen in mijn set waar de boel inmiddels is aangesloten.


Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: M&G bij Richard en Linda
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2013, 23:16:53 »
Het genoegen was aan onze kant! En we wensen je heel veel luisterplezier van je nieuwe aanwinsten.

Groet,

R&L
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal