Auteur Topic: VERKOCHT: Harman Kardon SoundSticks III, als nieuw  (gelezen 2596 keer)

Cyrus

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 939
  • Alles draait om de eenvoud!
VERKOCHT: Harman Kardon SoundSticks III, als nieuw
« Gepost op: 27 december 2013, 15:00:37 »
Te koop, wegens overcompleet, een mooie set Harman Kardon SoundSticks III. Slechts een half jaar gebruikt, daarna opgeslagen.

Voor wie deze legendarische speakerset niet kent:
Een 6-inch, 20-watt neerwaarts gerichte subwoofer. Acht transducers met 1 inch volledig bereik. Plug-and- play compatibiliteit met praktisch elk multimedia-apparaat. Een prachtig industrieel ontwerp dat een ideale combinatie vormt met de helderheid van het geluid. Het Harman Kardon SoundSticks III desktop geluidssysteem geeft een nieuwe dimensie aan muziek, games en films, heeft een minimale bedrading en ziet er al doende ook nog fantastisch uit.

Belangrijkste kenmerken:
  • Verbluffend industrieel ontwerp
  • Compatibel met alle stereo-apparatuur met mini jack (3,5mm) uitgang, zoals computers, telefoons. iPods, televisies
  • Realistisch, ruimtevullend geluid en uitstekende basprestaties
  • Tiptoetsen volumeregeling/mute voor systeem op één van de satellieten
  • Volume subwoofer apart in te stellen
  • In hoek verstelbare satellieten

Belangrijkste specificaties
  • Frequentierespons: 44Hz – 20kHz
  • Audio-ingang: 3,5mm stereo jack-plug
  • energieverbruik: 65W (maximum); 4W (inactief)
  • Subwoofer: 6-inch neerwaarts gerichte poort; afmetingen (B x H): 232mm x 258mm; gewicht: 2,2kg
  • Satellieten: vier x 1 inch (25mm) unit per kanaal; afmetingen (B x H): 51mm x 254mm; gewicht: 0,7kg

Uiteraard compleet met alle kabels en adapter.

Kan worden opgehaald of verzonden (aangetekend pakket; voor rekening & risico koper).
« Laatst bewerkt op: 30 december 2013, 15:45:09 door Cyrus »
Groeten,
Edwin

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: TKA: Harman Kardon SoundSticks III, als nieuw
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2013, 16:44:24 »
Heb ik jaren mee gespeeld op mijn flatje en ik moet zeggen voor aan een computer zijn het best heel goed klinkende luidsprekers.. Succes met de verkoop
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Edwin

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 757
  • Vertrouwen houden in een goede afloop!!!
Re: TKA: Harman Kardon SoundSticks III, als nieuw
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2013, 18:12:33 »
Heb ze ook gehad aan mijn Mac super geluid, succes met de verkoop!!
Marantz SR6001 Zilver, Marantz DV4001 Zilver en 2 paar Cyburg Needles (FRS8 en de BS80). Streaming van muziek. Macbook Pro Ipad Iphone en Apple TV.

† 18-09-2017