Auteur Topic: goede morgen  (gelezen 812990 keer)

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: goede morgen
« Reactie #7185 Gepost op: 12 juli 2019, 12:56:41 »
Goedemorgen. Heftig buitje hier vannacht, ondanks de voorspellingen van Bram dat het droog zou blijven.


Groeten, Ando.

Neen dat heb ik niet voorspelt,wel een hollands zomerweertje,dat houd in zon en een buitje.



Goodmorning, Erg droog buiten en de komende weken geen regen in zicht,dat is niet best :o

Bram, een citaat van jouw van 6 juli. Dat is nog geen week geleden. Wat wil je nu ontkennen?

Wie kan er 1 week voorruit voorspellen!! toch geen mens! zelfs weerplasa of de knvb kan dat niet,dat weet je toch Ando?

Je verlangt van mij teveel ik zit daar ook schaakmat.Ben je met het huishoudelijk werk klaar gekomen in de tussentijd?

en nog een kussje gehad van jouw vrouwtje? ::)

Beste Bram,

Dat je het niet zover kunt voorspellen ben ik met je eens en neem ik je ook niet kwalijk. Maar dan moet je niet zeggen dat je het niet gezegd hebt, dat staat zwart op wit en valt niet te ontkennen.
Vandaag moet ik gewoon werken, dus van stofzuigen is nog niet gekomen. Overigens stofzuig ik thuis altijd dus daar zal mijn vrouw me niet extra voor belonen...
Science is no democracy

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: goede morgen
« Reactie #7186 Gepost op: 13 juli 2019, 06:57:36 »

Goedenmorgen :cheer:

Prima weertje,en gezien de VOORSPELLINGEN voor de komende dagen kan Ando zijn car zondag met een gerust hart

uit de schuur halen en op straat stallen en wel zonder kap.

Ik zou dan met een hand wasbeurtje beginnen met minimaal 2 emmers water omdat een wasstraat niet te doen is.

En om de klick kap er op te doen is geen goed idee,want die lekt van alle kanten omdat die inmiddels 20/25 jr oud is.

Mocht je de handwas beurt gedaan hebben is het raadzaam om hem te poetsen met turtelwax.

gezien dat de car meer in de schuur staat dan op straat zijn 2 poetsbeurten per jr voldoende...En let wel poetsen met de hand

is een kunst op zich,dus niet in de hete zon! :neenee:
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: goede morgen
« Reactie #7187 Gepost op: 13 juli 2019, 10:00:00 »
Goedemorgen. Dank je voor de adviezen Bram. Vandaag ga ik stofzuigen.


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: goede morgen
« Reactie #7188 Gepost op: 13 juli 2019, 10:47:17 »
Goedemorgen allen. 

Bram, ik wil vandaag mijn zwart metallic Clio wassen.  is net 3 jaar oud.  De kap lekt niet. Hij staat wel altijd in weer en wind buiten en er wordt bijna elke dag mee gereden.
Ik heb niet de mogelijkheid om met de hand te wassen.
Wat raad je me aan?

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: goede morgen
« Reactie #7189 Gepost op: 13 juli 2019, 13:14:43 »
Goedemorgen allen. 

Bram, ik wil vandaag mijn zwart metallic Clio wassen.  is net 3 jaar oud.  De kap lekt niet. Hij staat wel altijd in weer en wind buiten en er wordt bijna elke dag mee gereden.
Ik heb niet de mogelijkheid om met de hand te wassen.
Wat raad je me aan?

Marcel

Tis hier net een kleuterklas,en Bram is de juf Laie_23

Punt 1 de car is van jouw baas dus de wasstraat pakken en het bonnetje inleveren bij jouw op kantoor.
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: goede morgen
« Reactie #7190 Gepost op: 13 juli 2019, 13:19:30 »
Goedemorgen allen. 

Bram, ik wil vandaag mijn zwart metallic Clio wassen.  is net 3 jaar oud.  De kap lekt niet. Hij staat wel altijd in weer en wind buiten en er wordt bijna elke dag mee gereden.
Ik heb niet de mogelijkheid om met de hand te wassen.
Wat raad je me aan?

Marcel

Tis hier net een kleuterklas,en Bram is de juf Laie_23


Dat is het logische gevolg van jouw continue stroom van ongevraagd advies. Zul je mee om moeten leren gaan Bram.



Groeten, Ando.
Science is no democracy

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: goede morgen
« Reactie #7191 Gepost op: 14 juli 2019, 12:15:14 »

Goedenmorgen :cheer:

Prima weertje,en gezien de VOORSPELLINGEN voor de komende dagen kan Ando zijn car zondag met een gerust hart

uit de schuur halen en op straat stallen en wel zonder kap.

Ik zou dan met een hand wasbeurtje beginnen met minimaal 2 emmers water omdat een wasstraat niet te doen is.

En om de klick kap er op te doen is geen goed idee,want die lekt van alle kanten omdat die inmiddels 20/25 jr oud is.

Mocht je de handwas beurt gedaan hebben is het raadzaam om hem te poetsen met turtelwax.

gezien dat de car meer in de schuur staat dan op straat zijn 2 poetsbeurten per jr voldoende...En let wel poetsen met de hand

is een kunst op zich,dus niet in de hete zon! :neenee:
Bram, de ene bui volgt hier de andere op. Heb je advies wat nu te doen?


Groeten, Ando.
Science is no democracy

Paul

  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 13.759
  • Doet mij maar buisjes
Re: goede morgen
« Reactie #7192 Gepost op: 14 juli 2019, 13:13:10 »

Goedenmorgen :cheer:

Prima weertje,en gezien de VOORSPELLINGEN voor de komende dagen kan Ando zijn car zondag met een gerust hart

uit de schuur halen en op straat stallen en wel zonder kap.

Ik zou dan met een hand wasbeurtje beginnen met minimaal 2 emmers water omdat een wasstraat niet te doen is.

En om de klick kap er op te doen is geen goed idee,want die lekt van alle kanten omdat die inmiddels 20/25 jr oud is.

Mocht je de handwas beurt gedaan hebben is het raadzaam om hem te poetsen met turtelwax.

gezien dat de car meer in de schuur staat dan op straat zijn 2 poetsbeurten per jr voldoende...En let wel poetsen met de hand

is een kunst op zich,dus niet in de hete zon! :neenee:
Bram, de ene bui volgt hier de andere op. Heb je advies wat nu te doen?


Groeten, Ando.

Jij hebt efffe wel dikke vette mazzel met Bram z,n adviezen Ando, hij probeert al het Rotterdamsch accent aan te nemen lees onder andere in zijn postings dat hij het over hiero heeft.

Lekker bezig Bram.   :popcorn:  :-*

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: goede morgen
« Reactie #7193 Gepost op: 14 juli 2019, 13:16:05 »

Goedenmorgen :cheer:

Prima weertje,en gezien de VOORSPELLINGEN voor de komende dagen kan Ando zijn car zondag met een gerust hart

uit de schuur halen en op straat stallen en wel zonder kap.

Ik zou dan met een hand wasbeurtje beginnen met minimaal 2 emmers water omdat een wasstraat niet te doen is.

En om de klick kap er op te doen is geen goed idee,want die lekt van alle kanten omdat die inmiddels 20/25 jr oud is.

Mocht je de handwas beurt gedaan hebben is het raadzaam om hem te poetsen met turtelwax.

gezien dat de car meer in de schuur staat dan op straat zijn 2 poetsbeurten per jr voldoende...En let wel poetsen met de hand

is een kunst op zich,dus niet in de hete zon! :neenee:
Bram, de ene bui volgt hier de andere op. Heb je advies wat nu te doen?


Groeten, Ando.

Jij hebt efffe wel dikke vette mazzel met Bram z,n adviezen Ando, hij probeert al het Rotterdamsch accent aan te nemen lees onder andere in zijn postings dat hij het over hiero heeft.

Lekker bezig Bram.   :popcorn:  :-*
Wie wind zaait zal storm oogsten en je moet nooit een vuurtje aansteken wat je niet kunnen blussen. ! Dit is mijn advies aan Bram ! ;D

mmuetst

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.345
Re: goede morgen
« Reactie #7194 Gepost op: 15 juli 2019, 00:07:39 »
00:05  en nog niet aan het slapen...biertje is nog niet op...maar kan wel goede morgen wensen  ;D.
PS filmtip. Mocht je nog niet gezien hebben...Yesterday erg leuke film! Was ik woensdag met mijn vrouw naar toe geweest....

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: goede morgen
« Reactie #7195 Gepost op: 15 juli 2019, 07:03:05 »

Goedemorgen :cheer:

Kurkdroog gisteren,de kans dat het gisteren geregend heeft was zeeeer klein,zo klein dat je nog eerder de jackpot wint van

de staatsloterijen als dat je ook maar een druppel op je hoofd krijgt.

Bemerk al wel dat er hier weinig winners zijn het overgrote deel hiero bestaat uit geboren loosers en pechvogels.

Ik bedoel een combitang boven je buizen loslaten,zoiets is haast niet te vatten,zoiemand is eigenlijk een gevaar voor de

openbare orde.

Dan loopt er nog eentje rond die laminaat moet zagen en loopt nu al te jammeren hoe erg dat wel niet is.

Dit zijn geen geuzen of jongens van johan de witt, dat zekers niet  :neenee:

Men geeft ze in twente de naam WASSLAPPEN&SLAPJANUSSEN  :police:

Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

Marcel Dali

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 11.083
Re: goede morgen
« Reactie #7196 Gepost op: 15 juli 2019, 07:18:20 »
Goedemorgen allen.

Maak er een positieve dag van.

Marcel
Bluesound N130 - Qobuz - Lake People G111.
Sony CDP 920 QS - Lake People G103.
Beyerdynamic DT1990 pro.
Denon AH-D2000

Vintage lover

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.254
  • Platenspelers en zo.
Re: goede morgen
« Reactie #7197 Gepost op: 15 juli 2019, 09:29:57 »
Goedemorgen.
I love vintage.

Audiofreak

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.918
  • those oldies but goodies
Re: goede morgen
« Reactie #7198 Gepost op: 15 juli 2019, 09:35:02 »
Goedemorgen medehobbyisten !

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: goede morgen
« Reactie #7199 Gepost op: 15 juli 2019, 09:41:50 »
Goedemorgen.

Het weekend proberen door te komen aan de hand van de adviezen van Bram. Het stofzuigen op zaterdag leverde niets extra's op, ik heb nu dus ook sterk mijn twijfels over de vrouwenkennis van Bram. Op zondag de auto wassen was vanwege het wisselvallige weer geen optie, mijn verzoek aan Bram voor een andere planning heeft geen reactie opgeleverd. Op zich verbaasde mij dit niet, Bram geeft immers alleen ongevraagde adviezen.
Besloten voortaan maar weer mijn eigen plan te trekken.
Science is no democracy