Auteur Topic: Masters of Ceremony  (gelezen 70879 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #15 Gepost op: 28 november 2013, 20:19:30 »
Inmiddels contact gehad met Loudmagnet en het project doorlopen. Nog even een paar kleine dingen aanpassen en dan kunnen we de order definitief plaatsen Moet wel even wachten want een aantal spullen moesten besteld worden.
Hij had het nogal druk met Needle materiaal aanslepen..... :)

Tot die tijd ga ik me eens verdiepen in het filter en wat dat doet in de parameters.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #16 Gepost op: 28 november 2013, 21:21:34 »
Succes Bryston Power! Ik zie dat je er 4 maakt?

Groet,
Jacco

Klopt en misschien nog wel meer, maar eerst dit eens afmaken :)
Succes in elk geval. Het idee wat mij inviel was een 5 kanaals opstelling als in gebruik in een sacd opstelling.

Het zijn als ik me niet vergis transmission line systemen en daar is wel wat aan te vinden qua theorie. Als je wilt kijken wat het doet met de parameters enzo. Eerlijk gezegd heb ik die pdf's op de harde schijf staan, maar nog geen tijd gevonden me ertoe te zetten. Dit in het kader van "hoe het Needle concept te verbeteren".

Groet,
Jacco

o8-Carni-8o

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 4.400
  • The artist formerly known as CarnivorousVulgaris
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #17 Gepost op: 28 november 2013, 21:24:35 »
Inmiddels contact gehad met Loudmagnet en het project doorlopen. Nog even een paar kleine dingen aanpassen en dan kunnen we de order definitief plaatsen Moet wel even wachten want een aantal spullen moesten besteld worden.
Hij had het nogal druk met Needle materiaal aanslepen..... :)

Tot die tijd ga ik me eens verdiepen in het filter en wat dat doet in de parameters.

Mooi om te horen Bryston. De voorpret is al helemaal begonnen zie ik. Zouden de leveranciers zich al een beetje achter de oren gaan krabben? Er worden inderdaad ineens wel heel veel naaldjes in elkaar gelijmd de laatste tijd.
#1: Rotel RA1570   Monitor Audio PL100 Santos Rosewood   Sony CDP-XB930QS   Rega RP1 PerformancePack   Gramofon   #2: Sonyficatie TA-FB930QS   Sonyficatie SCD-XB790QS   Gale GS401A

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #18 Gepost op: 28 november 2013, 21:53:11 »
Succes Bryston Power! Ik zie dat je er 4 maakt?

Groet,
Jacco

Klopt en misschien nog wel meer, maar eerst dit eens afmaken :)
Succes in elk geval. Het idee wat mij inviel was een 5 kanaals opstelling als in gebruik in een sacd opstelling.

Het zijn als ik me niet vergis transmission line systemen en daar is wel wat aan te vinden qua theorie. Als je wilt kijken wat het doet met de parameters enzo. Eerlijk gezegd heb ik die pdf's op de harde schijf staan, maar nog geen tijd gevonden me ertoe te zetten. Dit in het kader van "hoe het Needle concept te verbeteren".

Groet,
Jacco

Denk dat er legio mogelijkheden zijn. Het is een verrassend speakertje waar je je neus niet voor moet ophalen, dan doe je jezelf tekort.
Maar begrijp ook heel goed als je hier geen zin in hebt en kiest voor een ander systeem/ speaker.
Wat ik bij Hififreak heb gehoord maakte me blij en daar ga ik eens op verder borduren....
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #19 Gepost op: 28 november 2013, 22:00:27 »
Het zegt meer over mij dan over wat anders, ik ben altijd op zoek naar een verbetering. Die Needles zijn gewoon heel erg goed klinkende speakers, laat ik dat dan bij deze ook maar eens gezegd hebben. Zeker als je het aspect "leuk" erbij neemt: relatief goedkoop en gemakkelijk zelf te maken. En vervolgens af te werken naar ieders smaak.

Groet,
Jacco

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #20 Gepost op: 28 november 2013, 22:07:29 »
Het zegt meer over mij dan over wat anders, ik ben altijd op zoek naar een verbetering. Die Needles zijn gewoon heel erg goed klinkende speakers, laat ik dat dan bij deze ook maar eens gezegd hebben. Zeker als je het aspect "leuk" erbij neemt: relatief goedkoop en gemakkelijk zelf te maken. En vervolgens af te werken naar ieders smaak.

Groet,
Jacco

En wat voor speakers beluister jij zelf de laatste tijd dekkersj ?









Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #21 Gepost op: 28 november 2013, 22:16:04 »
Ik heb de keuze uit een set Hawk PMT's, mijn eigen ontwerp speakers die het nog steeds doen en een set kleintjes hier beneden. Het enige probleem is dat ik de laatste tijd helemaal niet meer aan muziek luisteren toe kom.

Groet,
Jacco

bram freestone

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 6.248
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #22 Gepost op: 28 november 2013, 22:20:50 »
Ik heb de keuze uit een set Hawk PMT's, mijn eigen ontwerp speakers die het nog steeds doen en een set kleintjes hier beneden. Het enige probleem is dat ik de laatste tijd helemaal niet meer aan muziek luisteren toe kom.

Groet,
Jacco

Dat begrijp ik helemaal dekkersj! sorry!
Phillips MFB serie,587,Wharfedale evo 4.4
Aiwa amp 8700,akai AM 2650 +AM 225
,NAD7130,veel philips amps AH 684,erres A8000
.philips  109 set,amp 309.philips  sennheiser HD598+HD650+dragonfly black en red
 Wharfedale diamond 10.7
Cambridge Audio CXA61.Yamaha A-S500.
LG OLED C1 65 inch.LG OLED C9 65

dekkersj

  • Global Moderator
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 16.159
  • Hop doet leven!
    • amorgignitamorem.nl
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #23 Gepost op: 28 november 2013, 22:27:00 »
Okay. Terug naar de Masters.

Groet,
Jacco

Martijn

  • Trade Count: (0)
  • Full Member
  • ***
  • Berichten: 130
    • www.synergyacoustics.nl
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #24 Gepost op: 29 november 2013, 10:09:10 »
Leuk dat ook jij een Needle bouwt, Gerwin! Hoeveel zijn er straks op dit forum?

 :yeah:

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #25 Gepost op: 29 november 2013, 10:30:23 »
Leuk dat ook jij een Needle bouwt, Gerwin! Hoeveel zijn er straks op dit forum?

 :yeah:

Als in setjes, of mensen die er een paar of meer hebben?
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #26 Gepost op: 29 november 2013, 17:38:52 »
Leuk dat ook jij een Needle bouwt, Gerwin! Hoeveel zijn er straks op dit forum?

 :yeah:

Ja,heb er zin in. Heb de defenitieve offerte binnen welke ik vanaaf zal bevestigen en zodra alles binnen is kunnen we aan de gang.
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #27 Gepost op: 29 november 2013, 21:34:57 »
En zojuist de definitieve bestelling gedaan  8)
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Frits

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 2.311
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #28 Gepost op: 29 november 2013, 22:38:31 »
Ik heb het mdf al besteld bij de plaatselijke DHZ; als ik de definitieve offerte van LM krijg, kan die ook de deur uit  :)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Masters of Ceremony
« Reactie #29 Gepost op: 01 december 2013, 19:25:52 »
Ik heb het mdf al besteld bij de plaatselijke DHZ; als ik de definitieve offerte van LM krijg, kan die ook de deur uit  :)

Welke unit ga je gebruiken Frits en waarom specifiek die? Gewoon een interesse vraag by the way....
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200