Sets van Hififreaks > Sets van onze leden

Sets van bram uit het verleden en het heden.

(1/492) > >>

bram freestone:

Bram heeft hier veel beweerd,wat achteraf gezien overdreven en onzin was.

bram heeft ooit beweerd dat speakers minder dan 2 mtr uit elkaar niet klonk.
Ik weet nu,omdat ik verhuist ben dat die bewering onzin is en was.
Ik ben nu 3 mnd aan het schuiven geweest,van de ene muur naar de andere,en wat was het resultaat? juist!
ik ga door het stof sorry!

bram freestone:
http://youtu.be/kABU6Dv0p00

Deze ESS monitors gekocht ik meen eind jr 70,ik geloof nog geen 4 mnd in bezit gehad.Heel wat versterkers versleten op deze speakers.kreeg ze niet aan het klinken zoals ik wenste.

Maar waar ze op dit filmpje staan,is natuurlijk vloeken in de kerk,ik weet dat ze zeer goede bas hadden,echt een usa bas.

chansig:
Tv en een meubel tussen de speakers doet over het algemeen ook geen goed aan het geluid.

Gr Hans

Be Tweeter:
Hier geen enkele probleem met de tv ertussen maar wellicht kan het nog beter. In elk geval geen verstoring van stereobeeld of dienaangaand.


It takes a man to admit he made a mistake, Bram has officially become a man!  ;)

bram freestone:

--- Citaat van: chansig op 23 november 2013, 17:06:11 ---Tv en een meubel tussen de speakers doet over het algemeen ook geen goed aan het geluid.

Gr Hans

--- Einde van citaat ---

Dat kan zo zijn maar ik beluister dat niet,heb de tv ook moeten verplaatsen omdat de speakers  aan die muur het beste klinken.
En de versterker heb ik in het tv meubel,vandaar. er komen onder de speakers nog stands maar wel in hoogte verstelbaar.
had voordien niet kunnen geloven dat ze alleen aan die muur goed zouden klinken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie