Auteur Topic: Voorstel voor een board  (gelezen 38530 keer)

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #15 Gepost op: 24 mei 2014, 18:39:02 »
Is het een idee als we bij het board "sets van onze leden" ook " muziek voorkeur van onze leden" toevoegen?
Als we deze dan net zo inrichten als " welke muziek heb je opstaan" die gewoon kan blijven bestaan natuurlijk, dan kun je wel per member zien wat iemand graag luistert en is het wat overzichtelijker naar mijn idee.

Bryston
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #16 Gepost op: 24 mei 2014, 18:49:53 »
Per member gesorteerd bedoel je? Lijkt me wel leuk.
Science is no democracy

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #17 Gepost op: 24 mei 2014, 18:54:55 »
Is het een idee als we bij het board "sets van onze leden" ook " muziek voorkeur van onze leden" toevoegen?
Als we deze dan net zo inrichten als " welke muziek heb je opstaan" die gewoon kan blijven bestaan natuurlijk, dan kun je wel per member zien wat iemand graag luistert en is het wat overzichtelijker naar mijn idee.

Bryston

Onder het kopje Muziek of een board tussen Sets van Hififreaks en Home cinema hardware ?


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #18 Gepost op: 24 mei 2014, 19:39:12 »
Je hebt het board sets van leden laten we daar muziek aantoevoegen per member.
Had ik zo in gedachten met de vraag of jullie dat ook leuk/fijner vinden.
Volg zelf bijvoorbeeld Mr T en Richard, dan vind ik het wel handig als alles ook onder 1noemer staat :)
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #19 Gepost op: 24 mei 2014, 20:21:09 »
Tja, lastig Bryston.
Voor mij is "welke muziek heb je opstaan" het favoriete topic. Een muzikale regenboog waar elk kleurtje te bekijken/beluisteren valt,
mits men post natuurlijk.

Voor mijzelf sprekend: Ik heb een brede smaak maar ik post zeker niet alles wat ik draai of wat hier staat. Wat men ziet zijn eigenlijk
momenten. Er staat b.v. een dotje klassiek, orgel en ander spul wat ik zelden post.

Daarbij, er is hier muziek die ik nu werkelijk op dit moment verfoei maar ik waarschijnlijk morgen op zal zetten.

Als jouw idee van de grond komt zal ik er zeker aan meewerken maar ik zie mijzelf nog niet een lijstje maken van al mijn voorkeuren :)
ADAM    Bryston     DENON

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #20 Gepost op: 24 mei 2014, 20:23:52 »
Tja, lastig Bryston.
Voor mij is "welke muziek heb je opstaan" het favoriete topic. Een muzikale regenboog waar elk kleurtje te bekijken/beluisteren valt,
mits men post natuurlijk.

Voor mijzelf sprekend: Ik heb een brede smaak maar ik post zeker niet alles wat ik draai of wat hier staat. Wat men ziet zijn eigenlijk
momenten. Er staat b.v. een dotje klassiek, orgel en ander spul wat ik zelden post.

Daarbij, er is hier muziek die ik nu werkelijk op dit moment verfoei maar ik waarschijnlijk morgen op zal zetten.

Als jouw idee van de grond komt zal ik er zeker aan meewerken maar ik zie mijzelf nog niet een lijstje maken van al mijn voorkeuren :)

Voor mij geld in grote lijnen hetzelfde dus +1 8)
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #21 Gepost op: 24 mei 2014, 20:28:20 »
Daar heb je inderdaad wel een punt, mijn muzieksmaak loopt ook nogal uiteen en wat ik draai is sterk afhankelijk van mijn humeur op dat moment.. maar gewoon langzaam een lijstje aanvullen lijkt me wel een optie.
Science is no democracy

Bryston power

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 3.472
  • Lid van de Adam's family
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #22 Gepost op: 24 mei 2014, 20:56:00 »
Daar heb je inderdaad wel een punt, mijn muzieksmaak loopt ook nogal uiteen en wat ik draai is sterk afhankelijk van mijn humeur op dat moment.. maar gewoon langzaam een lijstje aanvullen lijkt me wel een optie.

Dat laatste is wat ik bedoel. "Welke muziek heb je opstaan" moet gewoon blijven!!
Maar een ander lijstje waarbij ik op gebruiker kan selecteren zou ik wel fijn vinden. En natuurlijk hoeft het allemaal geen favoriet te zijn. Het grote voordeel is dat je dan niet in 1000 pagina's en meer hoef te zoeken naar wanneer iemand wat gepost heeft.
Zie het meer als naslagwerk  :) waarbij ik door je muziekcollectie heen wandel.....
Kleine moeite groot plezier denk ik dan :afro:
Bryston BP 25 - Adam Compact MK 3 - Cambridge DAC Magic - Beyerdynamic DT 990 - Thecus NAS Evo 2200

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #23 Gepost op: 24 mei 2014, 21:01:18 »
Je wilt gewoon een board waar iedere gebruiker zijn eigen topic heeft en daarin post wat of er gedraaid wordt.

Daarmee wordt het andere draadje dus eigenlijk overbodig.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Kwabbernoot

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 1.300
  • heeft een stijgende lijn te pakken.
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #24 Gepost op: 24 mei 2014, 21:03:31 »
Ik vind het eigenlijk ook wel een aardig idee. Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe de leden het gaan invullen. Droge lijstjes heb ik niet zoveel mee maar bv zo af en toe een album wat er voor jou echt toe doet op dat moment plaatsen en een kleine beschrijving erbij zou ik wel kunnen waarderen. En dan eventueel daarna erover kleppen met mede- en tegenstanders. Op die manier kan het ook prima leven naast het "wat draai je nu"-topic.

Soort van de muziekdag in forum-vorm. Ik wil wel eens zien wat zoiets zou kunnen worden. Ik ben voor.  8)

Groeten...

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #25 Gepost op: 24 mei 2014, 21:33:11 »
Wat ik dan weer jammer vind is dat die wat uitgebreidere stukjes gaan verzuipen in de massa.

Maar goed, zo'n persoonlijk muziekdraadje heeft ook wel wat.
Als we het realiseren zullen sommigen opgelucht ademhalen omdat ze de urgulgekte van sommigen systematisch uit de weg kunnen gaan.   ;D


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.

Ando

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.165
    • De andere hobby...
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #26 Gepost op: 24 mei 2014, 22:04:11 »
Of zich wat makkelijker in de urgelgekte kunnen verdiepen...
Science is no democracy

Mister T.

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 7.960
  • † 02-12-2020
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #27 Gepost op: 24 mei 2014, 22:17:14 »
Mja.. Ik weet het niet. Ik hoop dat  "Welke muziek heb je opstaan" open blijft. Het is een medium waarvan uit een leuke wisselwerking
ontstaan is tussen diverse posters. Als iedereen in zijn eigen hokje plaatjes zit te draaien.. raar idee :(  :think:
ADAM    Bryston     DENON

Richard

  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 10.498
  • Life's What You Make It...(Talk Talk)
    • Richard Kuipers Photography
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #28 Gepost op: 24 mei 2014, 22:18:43 »
Wellicht op te delen in genre??
Monitor Audio PL100 - Bel Canto EVO2i - Pro-Ject 1Xpression Carbon - JCA Phono PRE MM - ifI IDAC2 - MacMini - Lacie - SignalCable - Supra Ply 3.4S - Diy Audio-Rack - Tidal

Hififreak

  • www.hififreak.nl
  • Global Moderator
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Berichten: 23.082
  • Geboren high-ender met een set die zingt!
    • www.hififreak.nl
Re: Voorstel voor een board
« Reactie #29 Gepost op: 24 mei 2014, 22:19:14 »
Dat is zo maar middels quotes kopiëren en plakken in elkaar draadjes kunnen er ook uitwisselingen plaatsvinden.

Wellicht dat anderen ook hun mening kunnen geven.


Dromen kun je beter verwezenlijken bij leven dan ze uit laten spreken door een notaris.